کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

همراه با کارکنان نفت:

انتقاد از عدم رعایت بخشنامه های کرونایی در شرکت های زیر مجموعه وزارت نفت

24 فروردين 1400 ساعت 10:20

جمعی از کارکنان صنعت نفت با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین از عدم رعایت دستورالعمل های کرونایی در محل کار خود انتقاد کردند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، جمعی از شاغلین نفت از عدم رعایت بخشنامه های کرونایی در شرکت های محل کار خود انتقاد کردند.

این کارکنان می گویند بخشنامه های صادره توسط وزارت نفت و شرکت های زیر مجموعه ضمانت اجرایی ندارند و بعضی از مدیران و روسای ادارات برای اجرای این بخشنامه ها خون به دل نیروها می کنند.

بعنوان نمونه یکی از کارکنان شاغل در یکی از شرکت های نفتی جنوب با ارسال پیامی به نفت آنلاین می گوید: "متاسفانه بخشنامه های کرونایی در شرکت ما جدی گرفته نمی شود! در بعضی از اتاق ها حداقل چهار نفر با هم در حال کار کردن است و روسای ادارات مربوطه بخشنامه ها را هر جوری که می خواهند تفسیر می کنند و اقدام به کاهش نیرو نمی کنند و همین موضوع باعث استرس کارکنان در محیط کار شده است"

عدم رعایت بخشنامه های کرونایی در بعضی از شرکت ها در حالی است که کشور در چند روز گذشته وارد موج چهارم شیوع گسترده کرونا شده است و اکثر شهرهای کشور در وضعیت قرمز قرار دارند.

کارکنان در پایان از وزارت نفت خواستند که بخشی را جهت نظارت به انجام بخشنامه های کرونایی در نظر گرفته تا کارکنان بتوانند از این طریق شکایات خود را در خصوص عدم رعایت بخشنامه های کرونایی به گوش مسئولین ارشد صنعت نفت برسانند.

پ ن : جهت اطلاع مسئولین ؛ اگر در شرکت محل کار شما بخشنامه های کرونایی جدی گرفته نمی شود در صورت تمایل نام شرکت را بخش نظرات همین پست بنویسید.


کد مطلب: 23622

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23622/انتقاد-عدم-رعایت-بخشنامه-های-کرونایی-شرکت-زیر-مجموعه-وزارت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir