کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رهاسازی پسماندهای نفتی توسط شركت بهره برداری نفت و گاز مارون صحت ندارد

20 فروردين 1400 ساعت 14:46

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون به کلیپ منتشر شده در فضای مجازی در خصوص رهاسازي پسماندهای نفتی واکنش نشان داد.


به گزارش نفت آنلاین،  روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و‌ گاز مارون  در خصوص فیلم انتشار یافته در فضای مجازی با موضوع رهاسازی پسماندهای نفتی در کانال آب روستایی، به اطلاع می رساند: شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون جهت مدیریت پسماندهای نفتی یک رویه استاندارد را مطابق با الزامات ایمنی و زیست محیطی دنبال می کند و جهت جابجایی این پسماندها از خدمات خودروهای سپتیک استیجاری استفاده می نماید.

راننده یکی از این خودروهای سپتیک پس از جمع آوری پسماند ها در مجتمع صنعتی شماره ۱ مارون و تخلیه آن در حوضچه های مخصوص دفع در همان مجتمع، خودسرانه بخشی از پسماند را در سپتیک نگه داشته و متاسفانه آن را در مجاورت کانال آب کشاورزی روستاهای اطراف همان مجتمع صنعتی رهاسازی می نماید.

در ادامه افراد سودجو نیز فرصت را مغتنم شمرده، از محل تصویر برداری نموده و این تصاویر را در فضای مجازی به اشتراک گذاشتند.

کارگروه تخصصی شرکت به سرعت وارد عمل شد و کلیه پسماندها را جمع‌آوری کرد. علی رغم پاکسازی کامل کانال، افرادی جهت تحریک اذهان عمومی همچنان در حال انتشار این تصاویر می باشند. شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون در حال پیگیری قضایی موضوع بوده و عاملان این رویداد را مورد پیگرد قانونی قرار داده است.

خوشبختانه با توجه به تصویر برداری های هوایی از حوزه عملیاتی شرکت، مورد مشابهی مشاهده نشده است و به زودی دلیل و انگیزه عاملان این مورد روشن خواهد شد. شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون همواره صیانت از زیست بوم پیرامونی را از اولویت های خود در کنار رسالت تولید قرار داده است و هموطنان فهیم بخصوص مجاوران محترم تاسیسات عملیاتی شرکت از رویکرد شرکت نسبت به مردم و محیط زیست اطلاع کامل دارد و همواره با اعتماد خود، کارکنان شرکت را در راهبری فرایند تولید حمایت نموده اند.


کد مطلب: 23587

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23587/رهاسازی-پسماندهای-نفتی-توسط-شركت-بهره-برداری-نفت-گاز-مارون-صحت-ندارد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir