کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی مخاطبین نفت آنلاین

انتقاد از روند کند اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت

18 فروردين 1400 ساعت 16:09

جمعی از کارکنان صنعت نفت مشمول طرح تبديل وضعيت ایثارگران با ارسال پیام های بی شمار از روند کند اجرای این قانون در شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت و حذف سمت ها بشدت انتقاد کردند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین،  جمعی از کارکنان صنعت نفت مشمول طرح تبديل وضعيت ایثارگران با ارسال پیام های بی شمار از روند کند اجرای این قانون در شرکت های زیرمجموعه وزارت نفت و حذف سمت ها بشدت انتقاد کردند. 


بعنوان نمونه در یکی از پیام های ارسالی مخاطبین آمده است:

با سلام خدمت دست اندرکاران رسانه خبری نفت آنلاین.  

احتراما اینجانبان جمعی از کارکنان صنعت نفت مشمول طرح تبديل وضعيت ایثارگران هستیم.متاسفانه با گذشت بيش از چند ماه از ابلاغ قانون توسط وزارت نفت همچنان اجرای آن در شرکت های زیر مجموعه نفت بلاتکلیف می باشد و شرکت ها هیچگونه توضیحی نمی دهند که بالاخره برنامه وزارت نفت در این خصوص چیست.

از طرف دیگر اواخر سال گذشته چندین هزار سمت در شرکت های زیر مجموعه نفت به یکباره حذف شد و این موضوع نگرانی کارکنان مشمول طرح تبديل وضعيت ایثارگران در این خصوص را بیشتر کرد.

حال سوال ما این است اگر ایثارگران قرار است تبديل وضعيت شوند پس دلیل حذف سمت ها چیست؟ چرا با گذشت چندین ماه از ابلاغ اجرای این طرح در وزارت نفت روند اجرایی شدن آن در شرکت های زیر مجموعه به کندی صورت می گیرد؟

فقط چند ماه به پایان این دولت مانده است.بعد از گذشت بیش از ۷ سال حداقل در سال  پایانی عمر دولت دین خود را به ایثارگران ادا کنید.از نمایندگان محترم مجلس نیز می خواهیم به این موضوع ورود نمایند. با تشکر از نفت آنلاین.از طرف جمعی از کارکنان مشمول طرح تبديل وضعيت ایثارگران
تبديل وضعيت ایثارگران در وزارت نفت
نفت آنلاین :شایان ذکر است قانون تبدیل وضعیت ایثارگران سال گذشته توسط مجلس شورای اسلامی تایید و بعد از ابلاغ به دولت ، در تاریخ ۱۴ بهمن ماه ۹۹ توسط وزیر محترم نفت جهت اجرا به شرکت های زیر مجموعه این وزارتخانه ابلاغ شد.

بر اساس این ابلاغیه کارکنان قراردادی و پیمانی مشمول ماده ۲۱ خدمات رسانی به ایثارگران باید به رسمی قطعی تبديل وضعيت شوند/تصویر ابلاغیه در بخش زیر قابل مشاهده است:
قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در نفت


کد مطلب: 23567

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23567/انتقاد-روند-کند-اجرای-قانون-تبدیل-وضعیت-ایثارگران-وزارت-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir