تاریخ انتشارسه شنبه ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷
پیگیری ها حاکی از آن است که با انجام یک مناقصه پیمانکار جدید پروژه ۲۰۰۰ واحد مسکن مهر نفت اهواز بزودی مشخص خواهد شد.
پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز | مهندس مجتبی یوسفی | نفت آنلاین
پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز | مهندس مجتبی یوسفی | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت آنلاین ، حدود ۱۰ سال از آغاز بکار پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز می گذرد و پروژه همچنان بلاتکلیف می باشد.
 
با توجه به پیام‌های بی‌شمار ارسالی مخاطبین در خصوص عدم تحقق وعده‌ها نفت آنلاین سال گذشته از مهندس مجتبی یوسفی نماینده اهواز در مجلس درخواست کرد که به این موضوع ورود کند.
 
بر این اساس نماینده اهواز تابستان ۹۹ با حضور در محل پروژه به درد دل اعضا گوش  و قول پیگیری در خصوص تعیین تکلیف پروژه را داد و بعد از چندین ماه بررسی ، مهندس یوسفی با حضور مجدد در محل پروژه در زمستان سال گذشته از خلع ید پیمانکار قبلی بعلت عدم انجام تعهدات با همکاری دادستانی خبر دادند.
 
با توجه به خلع ید پیمانکار قبلی حال خبرها حاکی از آن است که سازمان راه و شهرسازی خوزستان در حال راه اندازی مناقصه جهت شناسایی پیمانکار جدید است.(تصویر مناقصه بپیوست همین خبر آمده است)
 
بر اساس پیگیری های صورت گرفته خبرهای خوبی در آینده نزدیک از پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز خواهیم شنید و انشالله با تلاش مسئولین و پیگیری ویژه نماینده محترم اهواز شاهد تکمیل و تحویل واحدها پس از ۱۰ سال خواهیم بود.

همچنین مهندس یوسفی نماینده محترم اهواز در مجلس روز گذشته نیز در گفتگو با نفت آنلاین قول دادند که در روزهای آینده برای سومین بار همراه با مسئولین راه و شهرسازی از محل پروژه بازدید کنند.

پ‌ن:لازم به ذكر است پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز بمنظور بالابردن انگيزه كاري ونگهداشت كاركنان عملياتي شركتهاي تابعه وزارت نفت در جنوب در راستاي تفاهم نامه في مابين دو وزارت خانه نفت و راه و شهرسازي در سال ٨٨ تعريف كه با گذشت بيش از ده سال هنوز بيش از ٧٠٠ واحد ان تکمیل و تحویل متقاضیان نشده است!!!!
 

تصویر اطلاعیه مناقصه شناسایی پیمانکار پروژه ۲۰۰۰ واحدی مسکن مهر نفت اهواز 

مسکن مهر نفت اهواز ۲۰۰۰ واحدی
https://naftonline.ir/news/23547/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
هوشنگ یونسیبنط من کسی
واقعا باعث تاسفه که بعد از ۱۲ سال هنوز هم منازل رو تهویل ندادند
0