کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران خبر داد:

تحقق افزون بر ۱۰ هزار متر حفاری جهت دار و افقی بر روی ۴۳ حلقه چاه نفت و گاز در سال ۹۹

17 فروردين 1400 ساعت 11:46

مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران از تحقق ۱۰ هزار و ۱۸۲ متر حفاری جهت دار و افقی بر روی ۴۳ حلقه چاه های نفت و گاز در سال ۹۹ توسط متخصصان این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران علی دقایقی گفت: عملیات حفاری جهت دار و افقی دارای تخصص خاص و نیاز به تجهیزات ویژه و برخورداری از متخصصان مجرب دارد. 

 
وی افزود: در همین مدت ۶۵۴ متر مغزه گیری نیز محقق شد که در زمینه کسب اطلاع از شرایط مخازن نفتی و گازی بسیار مهم و ضروری است. 
 
دقایقی با اشاره به بومی سازی تجهیزات کاربردی در عملیات حفاری جهت دار و افقی که در نتیجه هم افزایی میان متخصصان این شرکت، مراکز علمی و پژوهشی و شرکت های دانش بنیان حاصل گردیده است، اظهار کرد: در زمان حاضر با دستیابی به دانش فنی و مهندسی، تعدادی از قطعات و تجهیزات اساسی در خصوص حفاری افقی و جهت دار و مغزه گیری در دست ساخت می باشد. 
 
مدیر خدمات ویژه شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به توانمندی های این بخش از صنعت حفاری در ابعاد تجهیزات فنی، تخصصی، نیروهای کارآزموده و با تجربه، گفت: این مدیریت برای پاسخگویی به موقع به درخواست های شرکت های متقاضی آمادگی کامل را دارد و در ابتدای سال جاری در این ارتباط درخواست های همکاری از سوی شرکت های نفتی واصل که در دستور کار قرار گرفته است.
 
گفتنی است: مدیریت خدمات ویژه حفاری علاوه بر اداره عملیات ویژه حفاری، ادارات نمودارگیری ، نمودارگیری از سیال حفاری؛ چاه پیمایی و زمین شناسیی زیر مجموعه دارد.


کد مطلب: 23546

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23546/تحقق-افزون-۱۰-هزار-متر-حفاری-جهت-دار-افقی-روی-۴۳-حلقه-چاه-نفت-گاز-سال-۹۹

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir