تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۵
پزشکی قانونی علت مرگ آزاده نامداری مجری سابق تلویزیون را اعلام کرد.
علت دقیق فوت و درگذشت آزاده نامداری مشخص شد
علت دقیق فوت و درگذشت آزاده نامداری مشخص شد
آخرین خبر | خبر تلخ مرگ آزاده نامداري عصر شنبه ۷ فروردين منتشر شد. وقتي خبر مرگ مشکوک وي از سوي پدر و مادرش به اورژانس و سپس به پليس اعلام شد؛ تيم جنايي براي بررسي ماجرا به خانه وي در يکي از برج‌هاي خيابان مهستان واقع در شهرک غرب رفتند. نخستين بررسي‌ها نشان مي‌داد روز پنجشنبه ۵ فروردين، آزاده نامداري که قرار بود با همسر و دخترش به سفر شمال برود از مسافرت منصرف شده و در خانه براي انجام کارهاي شخصي مي ماند.
در ادامه تحقيقات مشخص شده که آزاده نامداري در يک دفتر مشق ۴۰ برگي براي دخترش جملاتي نوشته بود که چيزي شبيه به خداحافظي بود. در چند خط با او درددل کرده و گفته بود که از وضعيت زندگي‌اش راضي نيست. پس از آن درخصوص اموالش تعيين تکليف کرده بود که شبيه به وصيت‌نامه بود.

نظريه پزشکي قانوني

به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسراي امور جنايي پايتخت جسد براي مشخص شدن علت اصلي مرگ به پزشکي قانوني منتقل شد. با گذشت ۸ روز از کشف جسد آزاده، پزشکي قانوني اعلام کرد علت مرگ مسموميت براثر مصرف بيش از حد داروهاي اعصاب و روان بوده است.

آزاده نامداري با مصرف بيش از ۱۰۰ قرص‌ اعصاب و روان‌ جان باخته است!

همشهري آنلاين ادعا کرد که آزاده نامداري با خريد مقدار زيادي دارو، اقدام به استفاده بيش از ۱۰۰ عدد از آن ها کرده و در نهايت نيز جانش را از دست داده است.

خبرتکمیلی | تکذیب اخبار منتشره در مورد نحوه فوت آزاده نامداری/ تعیین علت قطعی مرگ هنوز روشن نیست

خبرگزاری میزان:
پیرو اقدامات تخصصی صورت گرفته، آزمایشات آسیب‌شناسی در حال انجام است و هنوز نتایج آن مشخص نشده است.
 
تعیین علت قطعی مرگ پس از روشن شدن نتایج تمامی آزمایشات و براساس نتایج آن و همچنین معاینات انجام شده و یافته‌های بررسی صحنه جرم انجام و نتیجه به اطلاع مقام محترم قضایی رسانده خواهد شد.
 
اخبار منتشره در مورد فوت آزاده نامداری تکذیب می‌شود.
https://naftonline.ir/news/23527/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0