تاریخ انتشاريکشنبه ۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۹
اقدام قابل تقدیر پرسنل عملیاتی نفت در دریا:

کارکنان نفت جان یکی از پرسنل لنج صیادی در خلیج فارس را نجات دادند

کارکنان مجتمع نفتی سلمان شرکت نفت فلات قاره ایران، ضمن امدادرسانی به لنج صیادی که در آب‌های خلیج‌فارس دچار سانحه شده بود، یکی از سرنشینان این شناور را از مرگ حتمی نجات دادند.
عملیات نجات لنج صیادی در دریا | نفت آنلاین
عملیات نجات لنج صیادی در دریا | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، صبح روز سیزدهم فروردین‌ماه امسال، با دریافت تماس رادیویی و درخواست امداد از لنج صیادی به مجتمع نفتی سلمان، مشخص شد یکی از صیادان این لنج به‌دلیل برخورد با پروانه موتور لنج صیادی دچار جراحت و خونریزی شدید شده و به دریافت فوریت‌های پزشکی نیاز دارد.
 
از این رو با تمهیدات لازم از سوی واحد اچ‌اس‌ئی مجتمع نفتی سلمان، فرد حادثه‌دیده برای انجام اقدام‌های درمانی به درمانگاه این مجتمع نفتی منتقل شد.
 
مصدوم هنگام ورود به سکو دچار شوک و خونریزی شده بود که با اقدام‌های به‌موقع پزشک سکو، جراحت‌های وی پانسمان شد و وضع بیمار به پایداری رسید.
 
به تشخیص پزشک سکو برای اعزام مصدوم به مراکز درمانی جزیره کیش یک فروند بالگرد از منطقه لاوان درخواست شد و بالگرد EP-PGI با پنج سرنشین (دو خلبان، یک پزشکیار، مصدوم و یک نفر همراه) مجتمع نفتی سلمان را به سمت جزیره کیش ترک کرد. بنا بر اطلاعات به‌دست‌آمده، خوشبختانه حال مصدوم این حادثه رضایت‌بخش توصیف شده است.
https://naftonline.ir/news/23525/
منبع : شرکت نفت فلات قاره ایران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0