تاریخ انتشارشنبه ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۷
بخشی از پیام‌های ارسالی مخاطبین نفت آنلاین در خصوص مشکلات و مسائل کاری به شرح ذیل می باشد.
صدای مخاطبین نفت آنلاین
صدای مخاطبین نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین بخشی از پیام‌های ارسالی مخاطبین نفت‌آنلاین به شرح ذیل می باشد/ این پیام‌ها از بین هزاران پیام ارسالی مخاطبین گلچین شده اند و درد دل اکثر مخاطبین می باشند:
 
◀️منابع انسانی وزارت نفت سقف وام مسکن نفتی ها را ۳۵۰ میلیون تومان، آنهم با سود ۱۴ درصد و نزد بانک مسکن اعلام کرد! واقعا با این مبلغ دیگر کجا می‌توان مسکن تهیه کرد!؟!؟ حتی این مبلغ برای رهن خانه در بسیاری از شهرها هم کافی نیست!
 
◀️با گذشت چندین ماه از ابلاغیه وزیر محترم نفت در خصوص اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران همچنان این قانون اجرایی نشده است! اخبار بدی نیز از حذف بسیاری از سمت‌ها شنیده شده است! اگر قرار است ایثارگران تبدیل وضعیت شوند پس موضوع حذف سمت ها چیست!؟!؟
 
◀️متاسفانه همچنان امکان استفاده کارکنان قراردادی و پیمانکاری از خدمات بیمه تکمیلی البرز نیست! بیش از ۲ ماه از آغاز قرارداد گذشته؟! چرا هر سال باید خون به دل ما بشه تا بعد از قرارداد جدید خدمات بدهند!
 
◀️با گذشت چندین ماه از پایان قرارداد بیمه تکمیلی دانا همچنان از پرداخت فاکتورهای قرارداد قبلی خبری نیست! این در حالی است که مسئولین مربوطه گفته بودند نگران پرداخت فاکتورهای قبلی نباشید و بخشی از هزینه قراراداد قبلی بابت تضمین پرداخت مابقی فاکتورها پرداخت نشده است! اما بیمه دانا می گوید تا پول قرارداد قبلی را کامل نگیریم فاکتورهای را تسویه نمی‌کنیم!!
 
◀️طرح طبقه بندی مشاغل همچنان در شرکت ملی حفاری اجرایی نشده است؛ منابع انسانی NIDC در خصوص اقدامات انجام شده اطلاع رسانی کند.
 
◀️متاسفانه سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس هنوز طرح طبقه بندی مشاغل را اجرایی نکرده ، این در حالی است که این طرح در سایر شرکت ها اجرایی شده و شرکت هایی هم که هنوز اجرایی نکردند در خصوص اقدامات انجام شده اطلاع رسانی کردند.
 
◀️واحد ایثارگران مناطق نفتخیز جنوب در خصوص روند جمع آوری مدارک ایثارگران و اجرای این قانون در این شرکت اطلاع رسانی کند؛ اینطور که شنیده ایم حتی اسامی هنوز برای منابع انسانی نفت ارسال نشده و این موضوع باعث نگرانی ایثارگران و فرزندان آنان در این شرکت شده است؛ این در حالی است که سایر شرکت ها اسامی را فرستاده اند.
 
◀️اورژانس تنفسی بیمارستان نفت اهواز خدمات کرونایی را به پرسنل غیررسمی نفت به بهانه عدم فعال بودن بیمه تکمیلی قطع کرده است! این در حالی است که تا قبل از دی‌ماه خدمات می دادند!
 
◀️چرا هیچگونه اطلاع رسانی ای در خصوص پذیرفته شدگان آزمون آنلاین قراردادی و زمان برگزاری آزمون ICDL نمی شود! همچنان بلاتکلیفیم !
https://naftonline.ir/news/23505/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
چراطبقه بندی مشاغل فقط شامل نیروهای حجمی رستوران مارون نمیشه
0