کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی مخاطبین نفت آنلاین:

همچنان امکان استفاده کارکنان نفت از خدمات بیمه تکمیلی البرز نیست!

26 اسفند 1399 ساعت 11:07

جمعی از کارکنان قراردادی و پیمانکاری نفت تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی البرز با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین از عدم امکان استفاده از خدمات این شرکت بیمه تکمیلی انتقاد کردند.


به گزارش خبرنگار نفت آنلاین، اوایل اسفندماه سال جاری بود که نفت اعلام کرد بیمه البرز برنده مناقصه بیمه تکمیلی کارکنان صنعت نفت شد.

بر این اساس این شرکت بیمه برای قرارداد ۱۳۹۹ - ۱۴۰۰ جایگزین شرکت بیمه تکمیلی دانا شد و طبق قرارداد وظیفه ارائه خدمات به کارکنان از اول بهمن ماه سال جاری به این شرکت بیمه واگذار شده است.

اما با گذشت چندین هفته از معرفی بیمه گذار جدید همچنان خدمات این شرکت به کارکنان در مراکز تحت پوشش آغاز نشده است.

بعنوان نمونه یکی از کارکنان با ارسال پیامی به نفت آنلاین می گوید: از اول بهمن ماه ۹۹ امکان استفاده از خدمات بیمه تکمیلی نداریم و با توجه به اینکه فقط چند روز به پایان سال جاری مانده است همچنان مراکز تحت پوشش بیمه البرز خدماتی به کارکنان قراردادی و پیمانکاری نمی دهند.

پیگیری نفت آنلاین نشان می دهد شرکت بیمه عدم تغذیه اطلاعات کارکنان را بهانه عدم خدمات به کارکنان می داند ، اما آیا گذشت چندین هفته از مشخص شدن برنده مناقصه برای تغذیه اطلاعات کارکنان کافی نبود؟

مخاطبین در پایان پیام های ارسالی به این رسانه خبری خواستار نظارت دقیقتر نفت به عملکرد شرکت های بیمه و تسریع آغاز خدمات بیمه البرز به کارکنان غیررسمی نفت شدند.


کد مطلب: 23299

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23299/همچنان-امکان-استفاده-کارکنان-نفت-خدمات-بیمه-تکمیلی-البرز-نیست

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir