تاریخ انتشارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از تبادل موفق ۴ گرید کیفی نفت خام در تاسیسات این شرکت برای نخستین بار در سال ۹۹ خبر داد.
مهندس احمد محمدی | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
مهندس احمد محمدی | شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، مهندس احمد محمدی اظهار داشت: با توجه به نیاز کشور و با اجرای چندین اصلاحیه فرآیندی در تاسیسات این شرکت طی سال ۱۳۹۹، برای نخستین بار امکان مبادله و انتقال ۴ گرید نفتی سبک،‌ سنگین، فوق سنگین و نفت سنتزی از کریدور خطوط انتقال نفت شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به مبادی مصرف فراهم شد.

وی گفت: پیش از این فقط نفت سبک و سنگین تولیدی از مخازن و میادین تحت راهبری این شرکت ونفت دریافتی از سایرشرکتها توسط زنجیره‌ی تاسیسات و خطوط لوله‌ی این شرکت انتقال داده می‌شد که با طراحی و اجرای اصلاحیه‌های فرآیندی متعدد، امکان دریافت و انتقال نفت فوق سنگین تولیدی میادین غرب کارون و نفت سنتزی دریافتی از پایانه بهرگان فراهم و از نیمه دوم سال ۱۳۹۹ این مهم در حال انجام است.

مهندس محمدی افزود: برای دریافت و انتقال نفت فوق سنگین میادین غرب کارون اصلاحیه‌هایی در تلمبه خانه نفت امیدیه انجام شد و این مرکز متناسب با مشخصات نفت فوق سنگین توسعه داده شد و ظرفیت مورد نیاز ایجاد گردید.

وی ادامه داد: برای دریافت و انتقال نفت سنتزی از پایانه بهرگان نیز اصلاحیه‌های فرآیندی در تاسیسات شرکت های بهره برداری تابعه مناطق نفتخیز جنوب در مسیر ارسال این نوع نفت ، به‌ویژه شرکت نفت و گاز آغاجاری انجام و امکان انتقال نفت سنتزی به پالایشگاه های اصفهان و آبادان فراهم شده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در پایان از تمامی  همکارانی که در ستاد این شرکت و شرکتهای بهره برداری تابعه بویژه شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری، کار طراحی ، اجرای  اصلاحیه‌های فرآیندی مربوط به این تغییرات و همچنین پایش و کنترل کیفیت این ۴ نوع گرید نفتی را به انجام رساندند، قدردانی کرد.
https://naftonline.ir/news/23265/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بابک
شما چاپ نکن ولی جناب مهندس احمدی عزیز قولی که اول سال ۹۹ در شبکه خوزستان برای بهبود معیشت نیروهای ارکان ثالث مناطق نفت خیز جنوب و اجرای طرح طبقه بندی مشاغل دادید یادتون هست ؟ الان ۷ روز مونده به پایان ساله کدوم اجرایی شده همین پروژه که میفرماید و باعث افتخاره اکثرا کار جهادگران نفتی و با همراهی و شاید زحمت بیشتر نیروهای ارکان ثالث راه افتاده ولی سهم شون !!!!
شما طبق معمول چاپ نکن
feedback
Iran, Islamic Republic of
پارسا
برادر من یک جوری میگید کار روی دوش نیروهای ارکان ثالث میچرخه که هر کسی در بطن ماجرا نباشه میگه نیروهای ارکان ثالث از مریخ برای نجات وزارت نفت اومدن. ولی همه میدونن واقعیت خلاف این قضیه هست، نیروهای ارکان ثالث اکثرا کسانی بودن که به واسطه رابطه و خویشاوندی که با مسولان نفت داستند بدون هیچ توانایی و هیچ آزمونی استخدام شدند. به جد میگم ۹۰ درصد نیروهای ارکان ثالث هیچ بازدهی ای برای نفت ندارند و تا وقتی که به جای آزمون و شایسته سالاری با فشار نمایندگان و بقیه سران کشور نفرات بی کفایت به بدنه ادارات ترریق بشوند نباید انتظار بهبود شرایط کشور رو داشت
0