تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۸
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان تصریح کرد: تامین حداکثری اقلام و کالاهای مورد نیاز از محل تولیدات داخلی در اولویت برنامه های صنعت نفت کشور قرار دارد.
بازدید پورهنگ از گروه ملی صنعتی فولاد ایران | نفت آنلاین
بازدید پورهنگ از گروه ملی صنعتی فولاد ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، مهندس جهانگیر پورهنگ روز چهارشنبه (20 اسفندماه 99) در بازدید از گروه ملی صنعتی فولاد ایران در اهواز افزود: این برنامه ها در راستای تحقق اهداف و سیاست های اقتصاد مقاومتی صورت می پذیرد.
 
وی در جریان این بازدید که شماری از مدیران شرکت حضور داشتند، گفت: شرکت نفت و گاز اروندان متولی تولید از میادین نفتی در غرب کارون است که 75 درصد تولید آن از میدان های مشترک است.
 
پورهنگ اظهار کرد: برنامه های توسعه ای از این میادین از جمله آزادگان، یاران و یادآوران توسط شرکت مهندسی و توسعه نفت اجرا می شود و چاه ها و تاسیسات پس از آماده شدن برای بهره برداری به شرکت اروندان واگذار می گردد.
 
مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان با بیان اینکه از سوی شرکت ملی نفت ایران برنامه تولید این شرکت در سال 1404، یک میلیون بشکه نفت در روز پیش بینی شده است، افزود: نفت و گاز اروندان پس از شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، بیشترین ظرفیت تولید نفت در کشور را دارد.
 
وی با اشاره به گستردگی و وسعت عملیاتی این شرکت، گفت: استفاده از تولیدات داخلی سرفصل برنامه های شرکت است و در این ارتباط هم افزایی و همکاری خوبی با سازندگان و تولیدکنندگان داخلی داریم که به طور یقین تعامل با گروه ملی صنعتی فولاد ایران در جهت تامین نیازها نیز در دستور کار شرکت و بررسی های فنی قرار خواهد گرفت.
 
در این بازدید که با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام شد، مدیرعامل گروه ملی صنعتی فولاد ایران در معرفی و ظرفیت ها و تنوع تولیدات این واحد صنعتی توضیحاتی ارائه داد.
 
نادر یوسفی با بیان اینکه گروه ملی صنعتی فولاد ایران هم ‌اکنون در افزایش تولید صنعت فولاد کشور سهم قابل توجهی دارد، گفت: از جمله محصولات تولیدی این شرکت لوله های جریانی، درون چاهی، تیرآهن، مفتول و میلگرد است.
 
وی آمادگی کامل این شرکت را برای همکاری با شرکت های نفتی از جمله شرکت نفت و گاز اروندان اعلام و از تعامل با این شرکت ابراز خرسندی کرد.
https://naftonline.ir/news/23230/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0