کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

توسط مدیر خدمات NIDC انجام شد:

تشریح اقدامات ملی حفاری جهت جابجایی کارکنان در موقعیت‌های عملیاتی کشور

16 اسفند 1399 ساعت 18:21

شرکت ملی حفاری ایران از هماهنگی و رایزنی با سازمان هواپیمایی کشوری برای جابه‌جایی کارکنان در موقعیت‌های عملیاتی در استان‌های شمالی، شمال غرب و جنوب شرق کشور خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از شرکت ملی حفاری ایران، حمید باران‌گر، مدیر خدمات این شرکت گفت: با توجه به اجرای پروژه حفاری چاه اکتشافی هیرکان در استان گلستان با کاربست دستگاه حفاری ۳۳ فتح و چاه جدید در استان اردبیل، موضوع رفت و برگشت کارکنان اقماری از طریق فرودگاه اهواز به گرگان و اردبیل در دستور کار قرار گرفت. همچنین نظر به استقرار دستگاه حفاری در استان سیستان و بلوچستان، تردد کارکنان اقماری این دستگاه از فرودگاه اهواز به زاهدان به‌صورت پرواز مستقیم با هماهنگی سازمان هواپیمایی کشور امکان‌پذیر شد.

 
وی افزود: در مورد اعزام کارکنان دستگاه‌های حفاری دریایی در آب‌های خلیج فارس نیز با پیگیری انجام‌شده، تأمین پرواز از اهواز به جزیره خارک به‌صورت رفت و برگشت در زمان مشخص انجام می‌شود.
 
به گفته باران‌گر، با تلاش امور مسافرت و اسناد تهیه شده که از ابتدای سال ۱۴۰۰ قابل اجراست، همه درخواست‌ها به‌صورت مکانیزه پس از طی فرآیند به امور مسافرت ارسال و اطلاعات هر نوع خدمات درخواستی از طریق پیامک برای متقاضی ارسال می‌شود.
 
مکانیزه شدن سرویس‌های خدماتی
 
مدیر خدمات شرکت ملی حفاری ایران بر مکانیزه شدن سیستم‌های خدماتی به‌منظور بهبود ارائه خدمات و آسان شدن دسترسی همه کارکنان و بهبود کیفیت تأکید کرد و گفت: در همین راستا سیستم ثبت‌نام و استفاده از مجتمع فرهنگی آموزشی محمودآباد از طریق نرم‌افزار انجام و متقاضی قادر خواهد بود تاریخ و دوره مورد نظر خود را به‌راحتی انتخاب و ثبت کند. همچنین سیستم رزرو غذا در مجموعه تالار اجتماعات شهید سلیمانی با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات راه‌اندازی و از طریق اپلیکیشن مربوطه که روی تلفن همراه همکاران نصب می‌شود، امکان رزرو غذا فراهم می‌شود که در زمان حاضر به سبب همه‌گیری ویروس کرونا، عرضه غذا نیمروزی تنها در رستوران ساختمان مرکزی و به صورت بیرون‌بر انجام می‌شود.
 
وی در موضوع  اقدامات به عمل آمده درباره امور منازل توضیح داد: همه اطلاعات منازل سازمانی اعم از ملکی و اجاره‌ای، ساکنان و متقاضیان خانه‌های سازمانی، دستور کار تعمیرات منازل و نظارت بر تخلیه همکاران در نرم ‌افزاری که به همین منظور تهیه شده ثبت و با همکاری مدیریت فناوری اطلاعات برای منازل سازمانی اقدام به ایجاد شناسنامه الکترونیکی شده است.


کد مطلب: 23164

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23164/تشریح-اقدامات-ملی-حفاری-جهت-جابجایی-کارکنان-موقعیت-های-عملیاتی-کشور

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir