تاریخ انتشارجمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۴
جمعی از کارکنان دولت از تصمیم کمیسیون تلفیق در خصوص نحوه افزایش حقوق ۱۴۰۰ کارکنان دولت انتقاد کردند.
کارکنان دولت | نفت آنلاین
کارکنان دولت | نفت آنلاین
نفت آنلاین | جمعی از کارکنان دولت با ارسال پیام‌هایی به نفت آنلاین از تصمیم کمیسیون تلفیق مجلس در خصوص نحوه افزایش حقوق ۱۴۰۰ بشدت انتقاد کردند؛این کارکنان می‌گویند مصوبه نحوه افزایشات حقوق‌ها در سال ۱۴۰۰ که در کمیسیون تلفیق تصویب شد با وعده‌های داده شده و مصاحبه‌های نمایندگان در خصوص افزایش حقوق‌های کارکنان در سال آینده همخوانی ندارد؛ کارکنان دولت در ادامه انتقادات خود از نمایندگان مجلس خواستند تا قبل از طرح موضوع در صحن علنی مجلس نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند.
 
◀️ نفت آنلاین: در حال حاضر نیز بعضی از نمایندگان مصاحبه کردند که حداقل دستمزد کارگران در سال آینده نباید کمتر از ۷ میلیون تومان باشد!! اما گوش کارگران هر ساله از این مصاحبه‌ها پر است...کارمندان و کارگران منتظر اقدام عملی هستند ، نه وعده‌های رسانه‌ای!!!!
https://naftonline.ir/news/23157/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
مهران
اقدام نمایندگان کاملا کار درستی بوده
این بی عدالتی است که همه 25 درصد افزایش داشته باشند
چون باعث میشه افرادی که دارای حقوق های بالا هستند افزایش بیشتری هم داشته باشند
اقدام مجلس کاملا درسته
feedback
Iran, Islamic Republic of
عبدالله
سلام چرا می نویسید کارکنان دولت لفظ بعضی از کارکنان بهتر است جون این مصوبه به نفع عده بسیاری از کارکنان میباشد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد
تورم ۵۰۰درصد افزایش حقوف ۲۵ورصد یعنی ۲۰سال دریک سال عقب افتادن یعنی افتادن ومردن یعنی کلاهی گشاد سرمردم که مانندکفن سرتاسربدن رامیپوشد یعنی مرگ بر کارمند کارگر وبازنشسته
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین اصغرزاده
با سلام
به نظر بنده اگر این چیزی رو که کمیسیون تلفیق تصویب کرده اجرایی بشه .اصولا هیچگونه همخوانی با عدالتی که ازش دم میزنن نداره چون کسانی که سوابق بالایی از خدمت دارن با کسانی که سوابق پایین دارن از نظر حقوقی برابر میشن و همچنین کسانی که در مناطق عملیاتی کار میکنن وبخاطر کار در این مناطق فوق العاده هایی میگیرن با این روش با کسانی که در مناطق غیر عملیاتی وخوش آب وهوا کار میکنن افزایش کمتری میگیرن که اینها همه خود یعنی بی عدالتی .بهر حال اگه این اجرایی بشه نارضایتی در کارکنان با سوابق بالا وعملیاتی رو افزایش داده که تبعات اجتماعی بدی برای کشور خواهد داشت.
feedback
Iran, Islamic Republic of
ژن
سیستم گداپروری و اختلاس
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین اصغرزاده
به نظر میرسه مجلس با این مصوبات میخواد اونایی رو هم که بالای خط فقر هستن بکشون زیر خط فقر چون که اینگونه مصوبات ختم به همین هدف خواهد شد. کلا میخوان مملکت یدست همه بیان زیر خط فقر البته اینم خودش یک نوع عدالته منتها از نوع انفعالی و بیخردی و بیعقلی نه درایت . چون با این کار دامنه نارضایتی و اعتراض رو افزایش میدن که این کلا به ضرر کشور و نظامه . شایدم بعضیا هدفشون همینه. مثلا خود من اگه این مصوبه اجرایی بشه به انواع اعتراضها فکر خواهم کرد.
feedback
Iran, Islamic Republic of
کارمند
با سلام اتفاقا مجلس کار درستی انجام داد ، دیگه دوران حقوق های نجومی که منجر به فاصله های طبقاتی و ایجاد تورم و... می شد گذشت، دلیلی نداشت کارمندانی که حداقل حقوق زیر ۵ میلیون تومن می گیرند با کارمندانی که بالای ده میلیون حقوق می گرفتنددر مورد افزایش۲۵ درصدی یکسان باشند کارمندان با حقوق بالا نیازی ندارند و می توانند زندگی خود به راحتی اداره کنند و افزایش ۲۵ درصد منجر به افزایش بیش از حد حقوق این دسته کارکنان و درنهایت منجر به فاصله طبقاتی ، تورم، گرانی و ..میشد ۸۰درصد کارکنان حقوقی زیر ۵ میلیون می گیرند چه رسد به ده میلیون درود بر نمایندگان مجلس و تصمیمات عاقلانه شون
0