تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۷
درخواست کارکنان پیمانکاری از منابع انسانی نفت:

امکان شرکت کارکنان پیمانکاری نفت در آزمون آنلاین فراهم شود

جمعی از کارکنان پیمانکاری صنعت نفت با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین خواستار امکان شرکت در دومین آزمون آنلاین وزارت نفت شدند.
کارکنان پیمانکاری نفت | نفت آنلاین
کارکنان پیمانکاری نفت | نفت آنلاین
به گزارش خبرنگار نفت‌آنلاین ، وزارت نفت اعلام کرد دومین آزمون آنلاین جهت تبدیل وضعیت اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

با توجه به این موضوع جمعی از کارکنان پیمانکاری صنعت نفت با ارسال پیام ‌هایی به این رسانه خبری از مسئولین منابع انسانی نفت خواستند تمهیداتی اندیشیده شود تا این دسته از کارکنان نیز بتوانند در آزمون آنلاین همانند کارکنان قراردادی مدت موقت شرکت نمایند.

این دسته از کارکنان می‌گویند در بین کارکنان پیمانکاری نفت بسیاری از افراد هستند که شایستگی تبديل وضعيت به مدت معین را دارند پس باید امکان شرکت آنها نیز در این آزمون فراهم شود.

با توجه به درخواست این دسته از پرسنل زحمتکش صنعت نفت، نفت آنلاین ابراز امیدواری میکند با حمایت مدیران ارشد منابع انسانی نفت  فرصتی نیز به این دسته از کارکنان جهت شرکت در آزمون آنلاین در ارديبهشت ماه سال آینده جهت دیده شدن توانایی و ظرفیت های آنها داده شود.
.
https://naftonline.ir/news/23140/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
آوا
فقط پیمانکاری ها کم بودن بیاین شما هم هویج میشین اونا چقدر کوتاه فکرن
feedback
Iran, Islamic Republic of
..
سلام خسته نباشید تبدیل وضعیت ایثارگران پیمانکاری شرکتی چی شد ؟؟به کجا رسید؟؟؟؟؟؟؟؟
feedback
Iran, Islamic Republic of
حسین صدیقی
ما آنقدر بد نیستیم ما رو دور نرزید
ما قانع هستیم قرداد موقت کنن
چون پارتی نداریم یا کسی سفارش من رو نکرده بود سری قبل اسمم رو از لیست در آوردن حالا توقع زیادی بعد 20 سال سابقه کار من تبدیل وضعیت کارگری رو بخوام
وباز هم خدا را شکر
feedback
Iran, Islamic Republic of
واقعا ظلم چقدر بیداد میکند از ماست که بر ماست برا شما چه فرق داره که یک نیروی پیمانکار هم تبدیل وضعیت بشه او هم مثل بقیه زحمت کشیده تا مدرک گرفته و سوابق کاری کسب نموده و این هوای آلوده و سختیهای کار را به جان خریده خیلی از نیروهای پیمانکار دارای مدارک معتبر و افراد زحمت کشی هستند باید به این نیروها هم فرصت داد تا از استعداد و تواناییهای این نیروها هم به نحو احسن استفاده نمود خداوند به همه دوستان لطف و سلامتی عنایت بفرماید
feedback
Iran, Islamic Republic of
علی
هیچ گونه نظارتی بر اجرای این آزمون نبود.به روشهای زیادی میشد تقلب کرد.و کردند.معلومه که سلامت آزمون برای وزارت نفت مهم نبود.!!کسانی قبول شدند که باعث تعجب همکارانشون شدند.
feedback
Iran, Islamic Republic of
محمد امین
فکر کنم ملت ما باید همدیگر رو دوست بدارن.فرهنگ باید تا کی در این حد بمونه.پیمانکاری یا رسمی چه فرقی میکنه.ارزش یک انسان مگه با این چیزا سنجیده میشه.گاهی ادم فکر میکنه هیچ راهی از طرف خدا به این انسانها نشون داده نشده که این قدر در گمراهی دور و درازی هستن.
feedback
Iran, Islamic Republic of
فرشاد عبدالحسینی 14 چریکب
باسلام خدمت کارکنان نفتو گاز سرزمینم ایران استوار وبا تشکر تمامی مدیران و دستندرکاراننفتو گاز اگر نفراتی که تا به امروز بنا به دلایلی دیده نشده اند انشالاه با توکل به خداوند منان ودستور رهبری انشالاه مشکل پیمانکاریها حل شود تا شاید گوشه ای از مشکلات روزمره حل شود انشالاه
0