کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی خبر داد:

فرصت دوباره وزارت نفت به کسانی که در آزمون آنلاین پذیرفته نشده اند

12 اسفند 1399 ساعت 11:49

معاون وزیر نفت گفت:برگزاری یک آزمون جدید در بهار سال آینده فرصتی دوباره برای آن دسته از همکاران قراردادی مدت موقت است که به دلیل عدم کسب نمره کافی در آزمون اول پذیرفته نشدند.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از وب‌سایت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، دکتر فرزین مینو ضمن اعلام خبر موافقت وزیر نفت با برگزاری دومین آزمون کارکنان قراردادی مدت موقت اظهار داشت: آزمون دوم، فرصتی دوباره برای آن دسته از همکاران قراردادی مدت موقت است که به دلیل عدم کسب نمره کافی در آزمون اول پذیرفته نشدند.

معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی افزود: آزمون آنلاین کارکنان قراردادی مدت موقت، شامل سوالات زبان انگلیسی، توانمندی شناختی (هوش) و سلامت روان خواهد بود.

پ ن : نفت آنلاین امیدوار است در آزمون آینده مشکلات قبلی وجود نداشته باشد و کارکنان با آرامش فکری بتوانند در آزمون شرکت کنند / همچنین هزاران نفر از کارکنان پیمانکاری نفت در سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت ثبت نام کرده اند و جا دارد منابع انسانی نفت تکلیف این دسته از کارکنان را نیز مشخص نماید یا آنکه به این افراد مجوز داده شود در آزمون دوم جهت تبدیل وضعیت شرکت نمایند.


کد مطلب: 23139

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23139/فرصت-دوباره-وزارت-نفت-کسانی-آزمون-آنلاین-پذیرفته-نشده-اند

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir