کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آغاز واکسیناسیون کرونا در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

9 اسفند 1399 ساعت 16:24

دکتردهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از وا کسیناسیون پیشگیری از کرونا در بیمارستان بزرگ نفت اهواز خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ،  با اعلام خبر واکسیناسیون کرونا در بیمارستان بزرگ نفت اهواز گفت : در برنامه واکسیناسیون  بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، مطابق پروتکل های ابلاغی وزارت بهداشت ، در مرحله ی اول پزشکان و پرستاران و دیگر پرسنل بخش های کووید از جمله اورژانس ، کویید1 و2 و ICU کووید 1و 2 که بیش از همه در معرض بیماری کرونا و در تماس نزدیک با این بیماران قرار داشته اند ، واکسینه می شوند.

 
وی با اشاره به محدودیت تعداد دوز واکسن گفت : دیگر پزشکان و پرستاران که به میزان کمتری در معرض این بیماری قرار داشته اند ، در مرحله ی بعد  و با اولویت بندی واکسینه می شوند.
 
وی افزود : در مراحل بعدی نیز گروه های  پر خطر و  افراد با سنین بالا واکسینه شده و به تدریج نیز همه ی افراد جامعه واکسینه می شوند.
 
رئیس بهداشت و درمان صنعت اهواز ضمن تشکر از مدیریت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص اختصاص واکسن به کادر درمانی بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، ابراز امیدواری کرد با تامین تعداد دوز بیشتر در کشور و تولید واکسن ایرانی، هر چه سریعتر بخش زیادی از مردم در مقابل این بیماری واکسینه شوند.


کد مطلب: 23118

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23118/آغاز-واکسیناسیون-کرونا-بیمارستان-بزرگ-نفت-اهواز

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir