تاریخ انتشارشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۴
مناطق نفت‌خیز جنوب نایب قهرمان لیگ وزنه‌برداری جوانان كشور شد

یک افتخار بزرگ ورزشی برای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

تیم وزنه‌بردای شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، عنوان نایب قهرمانی مسابقات وزنه‌برداری لیگ جوانان باشگاه‌های کشور را به خود اختصاص داد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | وزنه برداری | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | وزنه برداری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نفتخیز، تیم وزنه‌برداری باشگاه فرهنگی ورزشی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در هفته پایانی لیگ برتر وزنه‌برداری رده سنی جوانان باشگاه‌های کشور که از تاریخ ۲۷ بهمن تا ۲ اسفندماه  به میزبانی شرکت ملی حفاری ایران برگزار شد، با کسب ۱۴۶۲ امتیاز، به عنوان نایب قهرمان رده سنی جوانان باشگاه های کشور در سال ۱۳۹۹ دست یافت.

در این مسابقات تیم باشگاه عقاب با کسب ۱۵۰۳ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم مس کرمان با کسب ۱۴۳۵ امتیاز مقام سوم را به دست آورد.

نیما امینی پور در دسته ۶۱ کیلوگرم، پوریا اکبری در دسته ۷۳ کیلوگرم و سپهر مردانی  در دسته ۹۷ کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

امیرحسین حسین زاده در دسته ۶۷ کیلوگرم، فرید قنبری در دسته ۱۰۹ کیلوگرم و علیرضا اسفندیاری در وزن +۱۰۹ کیلوگرم مدال نقره را کسب کردند.

همچنین محمد مهدی ستوده در دسته ۵۵ کیلوگرم، صاحب بدیعی در دسته ۸۱ کیلوگرم، محمدجواد حصایی در دسته ۹۶ کیلوگرم و آریا پایدار در دسته ۱۰۲ کیلوگرم مدال برنز این رقابتها را به خود اختصاص دادند.

در پایان این رقابتها، با حضور علی مرادی رییس فدراسیون وزنه‌برداری کشورو همچنین معاون مدیرکل تربیت بدنی استان خوزستان از زحمات  و حمایتهای اسکندر روئین پور رئیس تربیت بدنی و امور ورزش شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب قدردانی شد.
https://naftonline.ir/news/23114/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0