تاریخ انتشارشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری:

۷۹ حلقه چاه های نفت و گاز در ۱۱ ماه امسال در مناطق نفتخیز جنوب حفر و تکمیل شد

سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری از حفاری و تکمیل ۷۹ حلقه چاه های نفت و گاز در ۱ ماه امسال در گستره عملیاتی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حفر و تکمیل شد.
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران احمد تمدن روز شنبه (دوم اسفندماه 99) در تشریح عملکرد این شرکت در بخش عملیات حفاری، گفت: از شمار چاه های تکمیل شده در این مدت در موقعیت شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، آغاجاری، گچساران و مسجدسلیمان، 17 حلقه توسعه ای / توصیفی و 62 حلقه تعمیری بوده است. 
 
وی افزود: در مدت پیش گفته مجموع چاه های حفر و تکمیل شده بوسیله ناوگان حفاری این شرکت در مناطق خشکی و دریایی کشور 106 حلقه بود که شامل 25 حلقه توسعه ای توصیفی، 77 حلقه تعمیری و چهار حلقه اکتشافی است. 
 
تمدن اظهار کرد: علاوه بر مناطق نفتخیز جنوب این شرکت 10 حلقه چاه های نفت و گاز در موقعیت شرکت نفت فلات قاره، 9 حلقه در شرکت مهندسی و توسعه نفت ، سه حلقه در شرکت نفت مناطق مرکزی ایران، یک حلقه در قالب پروژه و چهار حلقه در چارچوب قرارداد با مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران را حفر و تکمیل کرده است. 
 
سرپرست معاونت مدیرعامل شرکت ملی حفاری در عملیات حفاری گفت: در زمان حاضر 28 دستگاه حفاری سبک، سنگین و فوق سنگین خشکی ناوگان شرکت در حال جابجایی در مناطق عملیاتی می باشند.
https://naftonline.ir/news/23060/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0