کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رفع مشکل عدم دریافت کد دو مرحله ای ورود به اکانت اینستاگرام

30 بهمن 1399 ساعت 11:15

در روزهای گذشته بعضی از کاربران اینستاگرام از عدم دریافت کد تایید دو مرحله ای در بعضی از اپراتورهای تلفن همراه خبر داده بودند.


گروه فناوری اطلاعات

در روزهای گذشته بعضی از کاربران اینستاگرام از عدم دریافت کد تایید دو مرحله ای ( two factor authentication instagram ) جهت ورود به اینستاگرام خبر می دهند.

این موضوع باعث شده است که این دسته از مخاطبین نتوانند وارد اکانت اینستاگرام خود شوند.

کدام اپراتورها مشکل عدم دریافت کد اینستاگرام را دارند

  بر اساس اعلام کاربران ، کسانی که جهت تایید دو مرحله ای اینستاگرام اقدان به درج شماره ایرانسل نموده اند کد را به سختی دریافت می کنند ، اما در اپراتورهای همراه اول و رایتل کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام بسیار راحت تر دریافت می شود.

در زمان های خاص تست کنید

پیشنهاد می شود اگر کد تایید دو مرحله ای را دریافت نمی کنید ، اینکار را در زمانی که ترافیک کمتر است تست نمایید . مثلا در ساعات بامدادی . بعنوان نمونه کاربری که بمدت یک هفته امکان ورود به اینستاگرام بدلیل عدم دریافت کد را داشت این موضوع را چندین بار در ساعات بامدادی تست کرد و کد تایید دو مرحله ای اینستاگرام برای او ارسال شد.

حتما از ریکاوری کد اسکرین شات بگیرید
 

اگر کد تایید دو مرحله ای را فعال کرده اید اینستاگرام بدلیل احتمال عدم دریافت کد چندین عدد بعنوان ریکاوری کد معرفی کرده است که پیشنهاد می شود حتما از این کدها اسکرین شات بگیرید تا در مواقع لزوم استفاده نمایید . نمونه این کدها در شکل زیر آمده است:


 


کد مطلب: 23040

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23040/رفع-مشکل-عدم-دریافت-کد-دو-مرحله-ورود-اکانت-اینستاگرام

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir