تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۵
توسط مدیرعامل شرکت ملی حفاری انجام شد:

تجلیل از کارکنان نمونه شرکت ملی حفاری ایران

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در مراسمی از کارکنان نمونه این شرکت تجلیل کرد.
تجلیل از کارکنان نمونه شرکت ملی حفاری ایران توسط مهندس سید عبدالله موسوی | نفت آنلاین
تجلیل از کارکنان نمونه شرکت ملی حفاری ایران توسط مهندس سید عبدالله موسوی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سیدعبداله موسوی روز چهارشنبه (29 بهمن ماه) در آیین تجلیل از کارکنان نمونه شرکت که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس ساختمان مرکزی در اهواز برگزار شد، افزود: با توجه به ماهیت کار در صنعت حفاری، کارکنان این شرکت فراتر از شاخصه های ارزیابی در این زمینه، فعالیت می کنند. 
 
وی در این نشست که معاون مدیرعامل در عملیات حفاری، مدیر منابع انسانی، مدیر خدمات ویژه حفاری، مدیر پروژه های حفاری، روسا و کارکنان نمونه ستادی و عملیاتی حضور داشتند، گفت: رضایتمندی کارکنان و خانواده های آنان و ایجاد زمینه های تقویت انگیزش سازمانی در سرفصل برنامه های شرکت قرار دارد. 
 
موسوی اظهار کرد: برنامه ریزی، نظم و انضباط اداری، انجام وظایف به نحو احسن ، تکریم ارباب رجوع، پاسخگویی به موقع، خرد جمعی و همگرایی از مواردی است که در پیشبرد کار و تحقق اهداف پیش بینی شده بسیار موثر است. 
 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران افزود: با توجه به محدودیت ها و تحریم های ظالمانه، در نتیجه تلاش جمعی این شرکت توانسته است در راستای انجام برنامه های شرکت ملی نفت ایران با استفاده از ظرفیت های موجود، پاسخگوی نیازهای صنعت نفت در بخش حفاری و تکمیل چاه های نفت و گاز و خدمات جانبی صنعت حفاری کشور باشد.
 
وی افق پیش روی صنعت حفاری کشور را روشن توصیف کرد و گفت: شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از شرکت های تابع شرکت ملی نفت ایران با مدیریت و تخصص داخلی شکل گرفته و در عملیات اکتشاف ، توسعه میادین، حفظ و نگهداشت تولید از میادین هیدروکربوری نقش محوری ایفا می کند.
 
موسوی با اشاره به خودگردان بودن شرکت ملی حفاری، خاطرنشان کرد: حفظ اقتدار شرکت در گروه انجام کار به موقع، کسب درآمد و توازن میان هزینه ها و درآمدها است و شتاب بخشی در گردش کار مالی و اداری، استفاده از سامانه های نوین در راستای آسان سازی فعالیت ها در همه بخش ها، توجه به کارکنان نخبه و پیشکسوتان ،ایجاد فرصت برای جوانان و اهتمام ویژه به سلامت کارکنان مورد تاکید می باشد. 
 
در ادامه این آیین 10 نفر از کارمندان شرکت به نام های سید جواد انوشه، مهدی فریدنی ترک زاده، رضا سلطانی، امین ندای علی، غلامرضا محمودی، الیاس قربانی بابا احمدی، سعید حسن پور هفشجانی، امیر اشرفی بیرگانی، بیژن فتاحی و زینب نقاش دزفولی که براساس شاخص های وزارت نفت به عنوان کارکنان نمونه سال 1398 انتخاب و معرفی شده اند، لوح تقدیر دریافت کردند.
شرکت ملی حفاری موسوی
https://naftonline.ir/news/23038/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
کاش اطلاعات حقوقی پرسنل بانک و صدا و سیما و ستاد های اجرایی امام هم حقوقاشون براتون مهم بود که ده برابر پرسنل نفت حقوق میگیرن و کسی نمی دونه
0