تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱
منابع انسانی وزارت نفت در خصوص سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت اطلاعیه‌‌ای صادر کرد.
سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی | نفت آنلاین
سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، منابع انسانی وزارت نفت در اطلاعیه ای اعلام کرد:
 
«پس از تهیه و تصویب پروژه مدل نوین جذب نیروی انسانی در صنعت نفت، سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از تاریخ ۱۰ تیرماه سال ۹۸ تاکنون جهت ثبت‌نام داوطلبان واجد شرایط آغاز به‌کار کرده است. متعاقب موارد فوق وضعیت ثبت‌نام‌شدگان در سامانه مورد بررسی قرار گرفته و طی فرایندی برترین و شاخص‌ترین نفرات ثبت‌نام شده در سامانه به لحاظ سوابق تحصیلی (از جمله نوع دانشگاه)، انتخاب و جهت طی مراحل ارزیابی و مصاحبه به مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت معرفی می‌شوند.
 
در ادامه بر اساس نتایج ارزیابی و مصاحبه واصله از مرکز توسعه مدیریت صنعت نفت، لیست اسامی و مشخصات پذیرفته‌شدگان نهایی پس از جانمایی در برابر نیازهای سازمانی جهت اخذ مجوز تصویب‌خواهی وزیر نفت انعکاس یافته و پس از اخذ مجوزهای لازم، نفرات مذکور به شرکت‌های اصلی معرفی شده‌اند. در حال حاضر نیز اقدامات لازم جهت مراحل تشریفات جذب و انعقاد قرارداد با پذیرفته‌شدگان نهایی در برابر نیازهای سازمانی شرکت‌های زیرمجموعه به استناد مجوزهای صادره انجام پذیرفته و فرایند مربوطه با توجه به اعلام نیازهای سازمانی و همچنین مجوزهای صادره کماکان ادامه خواهد داشت».
 
این توضیحات در واکنش به نامه مدیرکل حوزه سخنگوی دولت در دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی دولت در خصوص اعلام اعتراض یکی از دانش‌آموختگان رشته مهندسی مکانیک نسبت به عدم جذب از طریق سامانه فارغ‌التحصیلان دانشگاهی، از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی به اداره کل روابط عمومی وزارت نفت اعلام شده است.
https://naftonline.ir/news/23036/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Romania
شهریار
با سلام.
پس تکلیف نیروهای قرارداد مستقیم که در سامانه ففارغ التحصیلان دانشگاهی ثبت نام کرده اند چی میشود.
آیا برای تبدیل وضعیت به قرارداد مدت معین مدرک تحصیلی و معدل و سن و شرایط اینچنینی ملاک نبوده که فقط با آزمون زبان آنلاینی که اینقدر زیاد درش تقلب شد بخواهند تبدیل وضعیت انجام دهند؟
feedback
Luxembourg
برای جذب باید آزمون کتبی سراسری و مصاحبه و گزینش و طب صنعتی اجرا بشه
feedback
Iran, Islamic Republic of
حقوق بانک و امکانات بانکی ها ده برابر صنعت نفتی هاست تاکی اطلاعی از حقوق تینها وجود نداره
feedback
United Arab Emirates
پرسنل نفت و‌حفاری جنوب
باسلام
مدیران وزارت خانه نفت در تهران چون هیچ گونه سابقه ایی در این زمینه و در شرکت های نفتی جنوب کشور ندارند ، و هر دفعه یک طرح من دراوردی از خودشان ابداع می کنند تا نفرات خودشان را استخدام کنند و اینچنین می‌شود که ما تا آخر عمرمان باید کارگری کار کنیم ،مرگ بر انگلیس
0