کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان

اقدامات شرکت ملی حفاری ایران در حوزه ایثارگران تشریح شد

28 بهمن 1399 ساعت 18:05

در نشستی با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و مدیران ذیربط در شرکت ملی حفاری ایران اقدامات این شرکت در حوزه ایثارگران تشریح شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که علی محمدیان معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیرمنابع انسانی، معاون، روسای واحدهای این مدیریت، مدیر خدمات ویژه حفاری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، رئیس امور ایثارگران، روابط عمومی شرکت و تعدادی از مسئولان بنیاد شهید حضور داشتند، گزارشی از اقدامات به عمل آمده در زمینه ارایه خدمات به ایثارگران و خانواده معظم شهدا ارائه گردید.

 
در این جلسه همچنین مسائل ایثارگران و راهکارهای مرتفع نمودن مشکلات آنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی شرکت اظهار کرد: ایثارگران از سرمایه های ارزشمند نظام هستند و این شرکت تلاش نموده تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و در همه برنامه ها رضایتمندی ایثارگران و وضعیت اشتغال آنان را در اولویت نخست قرار دهد. 
 
همچنین در این نشست فعالیت های شرکت در حوزه صنعت حفاری ، حفر چاهای نفت و گاز ، وضعیت پروژه ها خاصه 28 مخزن، راهکار های جذب ایثار گران، خدمات شغلی، ترویج، توسعه و تحکیم فرهنگ ایثار توسط مسئولان مربوط تشریح و تبادل نطر به عمل آمد.


کد مطلب: 23031

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/23031/اقدامات-شرکت-ملی-حفاری-ایران-حوزه-ایثارگران-تشریح

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir