تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان

اقدامات شرکت ملی حفاری ایران در حوزه ایثارگران تشریح شد

در نشستی با حضور مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان و مدیران ذیربط در شرکت ملی حفاری ایران اقدامات این شرکت در حوزه ایثارگران تشریح شد.
جلسه امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
جلسه امور ایثارگران شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در این نشست که علی محمدیان معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و مدیرمنابع انسانی، معاون، روسای واحدهای این مدیریت، مدیر خدمات ویژه حفاری، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج، رئیس امور ایثارگران، روابط عمومی شرکت و تعدادی از مسئولان بنیاد شهید حضور داشتند، گزارشی از اقدامات به عمل آمده در زمینه ارایه خدمات به ایثارگران و خانواده معظم شهدا ارائه گردید.
 
در این جلسه همچنین مسائل ایثارگران و راهکارهای مرتفع نمودن مشکلات آنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و فرشید ممبینی مدیر منابع انسانی شرکت اظهار کرد: ایثارگران از سرمایه های ارزشمند نظام هستند و این شرکت تلاش نموده تا با استفاده از تمامی ظرفیت های موجود و در همه برنامه ها رضایتمندی ایثارگران و وضعیت اشتغال آنان را در اولویت نخست قرار دهد. 
 
همچنین در این نشست فعالیت های شرکت در حوزه صنعت حفاری ، حفر چاهای نفت و گاز ، وضعیت پروژه ها خاصه 28 مخزن، راهکار های جذب ایثار گران، خدمات شغلی، ترویج، توسعه و تحکیم فرهنگ ایثار توسط مسئولان مربوط تشریح و تبادل نطر به عمل آمد.
https://naftonline.ir/news/23031/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0