تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۰
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: رضایتمندی کارکنان زمینه تقویت انگیزش در کار و تلاش را فراهم و موجب بهبود راندمان و بهره وری سازمان می شود.
دیدار مدیرعامل ملی حفاری با کارکنان این شرکت | نفت آنلاین
دیدار مدیرعامل ملی حفاری با کارکنان این شرکت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس سید عبداله موسوی روز سه شنبه (21 بهمن 99) در جلسه ملاقات عمومی با کارکنان شرکت، افزود: بررسی مشکلات کارکنان و مراجعان به صورت رو در رو، از وظایف مدیران و در جهت تکریم ارباب رجوع است که باید مورد اهتمام واقع شود. 
 
وی اظهار کرد: به لحاظ شرایط کرونایی و لزوم رعایت فاصله گذاری اجتماعی با ایجاد سامانه اداری بیشتر درخواست ها همکاران از طریق سیستمی پاسخ داده شده است اما با توجه به درخواست همکاران و در راستای تسریع حل مشکلات آنان، تلاش می شود که روند ملاقات های عمومی به شیوه گذشته و در فواصل مناسب صورت پذیرد. 
 
موسوی گفت: در این جلسات از مدیرمنابع انسانی، رئیس روابط عمومی و در صورت نیاز مسئولان دیگر شرکت خواسته شده در جلسه ملاقات رو در رو حضور داشته باشند تا مشکلات همکاران که بخش عمده آن درخواست های اداری است، بررسی آنی و منتج به اخذ تصمیم مقتضی گردد. 
 
در این جلسه صمیمانه 12 نفر از همکاران با مدیرعامل ملاقات و مشکلات خود را بیان داشتند که دستورات لازم در جهت حل هر مورد صادر گردید.
https://naftonline.ir/news/22989/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0