تاریخ انتشارسه شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۰
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اطلاعیه‌ای به سو استفاده از نام این شرکت در انتشار برخی از آگهی های استخدامی در محیط مجازی واکنش نشان داد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین در اطلاعیه شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آمده است:

به اطلاع عموم شهروندان محترم به ویژه جوانان عزیز جویای‌کار در استان خوزستان می‌رساند که اخیراً برخی کاریابی‌ها، اقدام به انتشار آگهی‌هایی با عناوین استخدام ۱۰ هزار نیرو در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نموده‌اند که در این خصوص موارد زیر به آگاهی می‌رسد:
 
۱- در حال حاضر اساساً مقرر نیست که هیچ‌گونه استخدامی از هر نوعی، مستقیماً توسط شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب صورت پذیرد؛ بلکه شرکت‌های پیمانکار طرح ۲۸ مخزن، به صورت تدریجی و به میزان مورد نیاز خود، در طول مدت اجرای پروژه‌های این طرح اقدام به جذب نیرو خواهند کرد که البته قطعاً فرصت اشتغال مغتنم و قابل توجهی را برای جوانان کاردان و کارشناس بومی استان‌های مربوطه و به‌ویژه خوزستان فراهم خواهد نمود.
 
۲- در طول مدت اجرای پروژه‌های طرح یادشده که قریب دو سال خواهد بود، شرکت‌های پیمانکار مجری طرح، به تناسب پیشرفت کار و حسب ضرورت هر بخش از فعالیت‌های پروژه‌ها، نیاز‌های خود در زمینه نیروی انسانی را به ادارات کل کار استان‌ها و یا موسسات کاریابی‌ رسمی، اعلام خواهند نمود تا از آن طریق نسبت به معرفی نیروی کار ذی‌صلاح به پیمانکاران متقاضی اقدام گردد.
 
۳- از کلیه کاریابی‌های محترم انتظار می‌رود، صرفا پس از اعلام نیاز شرکت‌‌های پیمانکار طرح، اقدام به معرفی نیروی بومی واجد شرایط و ذی‌صلاح به ایشان -و البته با بیان شفاف نام شرکت پیمانکار مربوطه به فرد متقاضی کار- نمایند.
 
۴- هر گونه اطلاعیه استخدام نیروی کار در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، صرفاً از طریق اعلام رسمی در پایگاه اطلاع‌رسانی این شرکت و نیز پایگاه‌های اطلاع‌رسانی وزارت نفت و شرکت‌های تابع آن، قابل استناد خواهد بود.
 
۵- ضرورت دارد متقاضيان محترم کار، نسبت به هرگونه ارسال مدارک و یا پرداخت وجه هوشیار بوده و مراتب را از مجاری رسمی (از جمله پایگاه‌های اطلاع‌رسانی شرکت‌های پیمانکار طرح ۲۸ مخزن) راستی آزمایی نمایند.
 
۶- بدیهی است شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، هیچگونه مسئولیتی در قبال آگهی‌های غیرمعتبر منتشر شده در منابع غیررسمی با مضمون استخدام یا موارد دیگر نخواهد داشت.
 
 
https://naftonline.ir/news/22985/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0