کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر منابع انسانی ملی حفاری در گفتگو با نفت‌آنلاین:

قانون تبدیل وضعیت ایثارگران روز دوشنبه در شرکت ملی حفاری ایران ابلاغ خواهد شد

19 بهمن 1399 ساعت 23:37

مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران در خصوص زمان ابلاغ قانون تبديل وضعيت ایثارگران در شرکت ملی حفاری ایران توضیحاتی را ارائه کرد.


با توجه به سوالات بیشمار ایثارگران مشمول طرح تبديل وضعيت در شرکت ملی حفاری ایران در خصوص زمان ابلاغ این قانون در NIDC نفت آنلاین پیگیر این موضوع از مدیریت منابع انسانی حفاری شد.

بر این اساس مهندس فرشید ممبینی در گفتگو با خبرنگار نفت آنلاین با بیان اینکه قانون تبديل وضعيت ایثارگران و خانواده معزز آنها به شرکت ملی حفاری ایران ابلاغ شده است گفت: روز دوشنبه یک ابلاغیه از سوی مدیریت منابع انسانی NIDC جهت دریافت اطلاعات و آمار ایثارگران ملی حفاری به مدیریت‌های زیرمجموعه این شرکت ابلاغ خواهد شد.

 
مدیر منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران با بیان اینکه خانواده ایثارگران چشم و چراغ ملت هستند و همه ما مدیون ازخودگذشتگی ایثارگران وخانواده های آنان هستیم و اجرایی شدن این قانون در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بسیار مبارک بود گفت: منابع انسانی شرکت ملی حفاری ایران با شناسایی ایثارگران و فرزندان معزز آنها در این شرکت و معرفی مشمولین طرح به منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران جهت تبديل وضعيت، تمامی تلاش خود را برای اجرای بی نقص این قانون در این شرکت انجام خواهد داد.


کد مطلب: 22972

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22972/قانون-تبدیل-وضعیت-ایثارگران-روز-دوشنبه-شرکت-ملی-حفاری-ایران-ابلاغ-خواهد

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir