کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی مخاطبین

درخواست فرزندان کارکنان شاغل مناطق جنگی در دوران دفاع مقدس از وزیر محترم نفت

19 بهمن 1399 ساعت 15:41

جمعی از فرزندان کارکنان شاغل مناطق جنگی در دوران دفاع مقدس با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین خواستار مشمول شدن در خصوص طرح تبدیل وضعیت ایثارگران شدند.


به گزارش نفت آنلاین در یکی  از این پیام‌ها بعنوان نمونه آمده است:

اینجانبان فرزندان کارکنان مناطق جنگی صنعت نفت در دوران دفاع مقدس هستیم. کارکنانی که در دوران دفاع مقدس  در مناطقی مانند جزیره خارگ ، پالایشگاه آبادان و ... شاغل بودند و با توجه به حملات وحشیانه رژیم بعث عراق جهت خدمت به کشور در این مناطق ماندند و از اقتصاد کشور دفاع کردند.

با توجه به اجرای طرح تبديل وضعيت ایثارگران در وزارت نفت ، خبرهای رسیده حاکی از آن است که فرزندان این دسته از کارکنان مشمول این طرح نشدند و این موضوع باعث گله مندی کارکنان شده است.مشمول نشدن این دسته از کارکنان در ردیف ایثارگران دفاع مقدس در حالی است که بسیاری از آنان با توجه به ایثارگری و از خودگذشتی‌شان در دوران دفاع مقدس حتی فرزندانشان از خدمت سربازی معاف شده است، حال چگونه است که مشمول طرح تبديل وضعيت ایثارگران نشده اند و حتی از بعضی ارگان‌ها خبر رسیده که در این طرح فرزندان شاغل آن ارگان‌ها در مناطق جنگی در دوران دفاع مقدس مشمول این طرح شدند.

در پایان با توجه به این موضوع از وزیر محترم نفت که همیشه پشتیبان فرزندان شاغل در صنعت نفت بوده اند و با اجرای بخشنامه‌ تبديل وضعيت ایثارگران دل ایثارگران صنعت نفت را شاد کردند خواستاریم دستور دهند که فرزندان کارکنان شاغل در مناطق جنگی در دوران دفاع مقدس نیز مشمول این طرح شوند.پیشاپیش از توجه وزیر محترم نفت اقای زنگنه به این دسته از کارکنان تقدیر و تشکر می‌نماییم.از طرف جمعی از فرزندان کارکنان شاغل در صنعت نفت


کد مطلب: 22966

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22966/درخواست-فرزندان-کارکنان-شاغل-مناطق-جنگی-دوران-دفاع-مقدس-وزیر-محترم-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir