کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دیدار مدیرعامل مناطق نفتخیز با خانواده شهید علی حسینی کاهکش

16 بهمن 1399 ساعت 18:30

همزمان با ایام الله دهه فجر و پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم علی حسینی کاهکش، مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و مهندس همایون داوودی فیل‌آبادی سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی مناطق نفتخیز و سایر روسای ستادی NISOC با خانواده این همکار شهید دیدار کردند.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی مناطق نفت‌خیز،  این دیدار روز ۱۵ بهمن ماه در منزل شهید حسینی کاهکش و با هدف تجلیل از خانواده معزز این شهید والا مقام و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) انجام شد.

 
در این دیدار مهندس احمد محمدی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم بویژه شهید حسینی کاهکش، بر زنده نگهداشتن یاد شهیدان و تکریم خانواده های آنان به عنوان وظیفه و تکلیف ملی و اعتقادی تاکید کرد.
 
 همچنین پدر شهید حسینی کاهکش ضمن بیان نکاتی از زندگی و شهادت ایشان، به بیان فضایل اخلاقی این شهید بزرگوار پرداخت.
 
در پایان این دیدار معنوی حاضران ضمن قرائت فاتحه برای شادی روح شهید علی حسینی کاهکش و همه شهدای مدافع حرم، برای آنان از خداوند متعال طلب آمرزش و مغفرت کردند.
 
شایان ذکر است شهید علی حسینی کاهکش از کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و از بسیجیان حوزه مقاومت شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) در تاریخ  ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ در عملیات آزادسازی دو شهر شیعه نشین "نبل" و " الزهرا" سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
 

تصاویر دیدار با خانواده شهید کاهکش

خانواده شهید کاهکش


کد مطلب: 22950

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22950/دیدار-مدیرعامل-مناطق-نفتخیز-خانواده-شهید-علی-حسینی-کاهکش

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir