تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰
همزمان با ایام الله دهه فجر و پنجمین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم علی حسینی کاهکش، مهندس احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به همراه سرهنگ پاسدار عباس ممبینی فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و مهندس همایون داوودی فیل‌آبادی سرپرست مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی مناطق نفتخیز و سایر روسای ستادی NISOC با خانواده این همکار شهید دیدار کردند.
تصویری از مهندس احمد محمدی و پدر بزرگوار شهید علی حسینی کاهکش | نفت آنلاین
تصویری از مهندس احمد محمدی و پدر بزرگوار شهید علی حسینی کاهکش | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی مناطق نفت‌خیز،  این دیدار روز ۱۵ بهمن ماه در منزل شهید حسینی کاهکش و با هدف تجلیل از خانواده معزز این شهید والا مقام و تجدید پیمان با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و دفاع از حرم اهل بیت (ع) انجام شد.
 
در این دیدار مهندس احمد محمدی، با گرامیداشت یاد و خاطره امام شهیدان و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم بویژه شهید حسینی کاهکش، بر زنده نگهداشتن یاد شهیدان و تکریم خانواده های آنان به عنوان وظیفه و تکلیف ملی و اعتقادی تاکید کرد.
 
 همچنین پدر شهید حسینی کاهکش ضمن بیان نکاتی از زندگی و شهادت ایشان، به بیان فضایل اخلاقی این شهید بزرگوار پرداخت.
 
در پایان این دیدار معنوی حاضران ضمن قرائت فاتحه برای شادی روح شهید علی حسینی کاهکش و همه شهدای مدافع حرم، برای آنان از خداوند متعال طلب آمرزش و مغفرت کردند.
 
شایان ذکر است شهید علی حسینی کاهکش از کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و از بسیجیان حوزه مقاومت شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) در تاریخ  ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ در عملیات آزادسازی دو شهر شیعه نشین "نبل" و " الزهرا" سوریه به فیض شهادت نائل آمد.
 

تصاویر دیدار با خانواده شهید کاهکش

خانواده شهید کاهکش
https://naftonline.ir/news/22950/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0