تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۲۲:۳۴
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: کمیسیون انرژی امروز به بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ با حضور مسئولانی از وزارت نفت پرداخت.
کمیسیون انرژی مجلس | نفت آنلاین
کمیسیون انرژی مجلس | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین،  مالک شریعتی نیاسر  در تشریح جلسه (یکشنبه ۱۲ بهمن ماه) کمیسیون انرژی مجلس به بررسی مصوبات کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۰ با حضور  معاون منابع انسانی وزارت نفت، محمد ساتکین رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر و هوشنگ فلاحتیان معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت اشاره کرد و گفت: از آنجا که رئیس سازمان انرژی‌های تجدیدپذیر پیشنهاداتی جهت پیگیری در صحن علنی داشت مقرر شد؛ برخی از موارد پیشنهادی توسط اعضای کمیسیون در صحن پیگیری شود. جذب سرمایه گذاران بورس برای رونق انرژی‌های تجدیدپذیر ازجمله این پیشنهادات به شمار می‌آید.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین از آنجا که آقای فلاحتیان معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت نیز پیشنهاداتی برای اصلاح یا جایگزینی برخی از مصوبات مرتبط با وزارت نفت در کمیسیون تلفیق داشت مقرر شد؛ موارد قابل اصلاح از نظر کمیسیون انرژی، در صحن علنی پیگیری شود.
 
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: اعضای کمیسیون اتفاق نظر داشتند که نظام حقوق و دستمزد به صورتی اصلاح شود که اگر قرار است کمکی به افرادی با حقوق‌های پایین صورت گیرد این تحول در دریافتی آن‌ها باشد، درواقع سهم حقوق‌های پایین از افزایش حقوق نسبت به حقوق‌های بالا بیشتر شود.
https://naftonline.ir/news/22928/
منبع : خانه ملت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0