کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مديرعامل نفت و گاز مارون خبر داد:

كاهش گازسوزی با تعمیرات اساسی پیش از موعد ایستگاه تقویت فشار مارون۱

30 دی 1399 ساعت 13:07

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از كاهش ميزان گازسوزي با  پایان پيش از موعد پروژه تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز آسماری مجتمع صنعتی شماره یک این شرکت خبر داد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس حمید کاویان انجام اینگونه پروژه ها را گام های مثبتی دانست که روند کاهش گاز سوزی را تسریع و تامین به هنگام خوراک مورد نیاز پتروشیمی را تضمین می کند.

 
وی گفت: بخارزنی ، بازرسی و تعمیرات اساسی ۱۳مخزن فرایندی، تعمیرات اساسی ۲۴عدد الکترموتور برقی، تعمیرات اساسی ۷۸عدد انواع شیر و بازرسی و رفع اشکال ۴۲۸عدد شیر دستی را می توان از اهم اقدامات انجام شده در این پروژه برشمرد.
 
مهندس کاویان افزود: بازرسی و آزمایش فشار ایستایی ۷عدد مبدل هوایی گاز، تنظیم شیرآلات ایمنی، ضخامت سنجی ۳۵۰ موضع از شبکه خطوط فرآیندی و ترمیم ۸ موضع از شبكه، انجام ۹مورد اصلاحیه فرآورشی، اصلاح ۸ موضع از مواضع خوردگی و تعمیر مخزن بلوکیس ایستگاه نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشند.
 
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تلاشهای کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی مناطق نفتخیزجنوب، اداره تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز علاوه بر تعمیرات خطوط لوله نفت و گاز مارون به خاطر اتمام زودتر از موعد پروژه تقدیر کرد.


کد مطلب: 22823

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22823/كاهش-گازسوزی-تعمیرات-اساسی-پیش-موعد-ایستگاه-تقویت-فشار-مارون۱

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir