تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷
مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از كاهش ميزان گازسوزي با  پایان پيش از موعد پروژه تعمیرات اساسی ایستگاه تقویت فشار گاز آسماری مجتمع صنعتی شماره یک این شرکت خبر داد.
مهندس حمید کاویان | مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون
مهندس حمید کاویان | مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس حمید کاویان انجام اینگونه پروژه ها را گام های مثبتی دانست که روند کاهش گاز سوزی را تسریع و تامین به هنگام خوراک مورد نیاز پتروشیمی را تضمین می کند.
 
وی گفت: بخارزنی ، بازرسی و تعمیرات اساسی ۱۳مخزن فرایندی، تعمیرات اساسی ۲۴عدد الکترموتور برقی، تعمیرات اساسی ۷۸عدد انواع شیر و بازرسی و رفع اشکال ۴۲۸عدد شیر دستی را می توان از اهم اقدامات انجام شده در این پروژه برشمرد.
 
مهندس کاویان افزود: بازرسی و آزمایش فشار ایستایی ۷عدد مبدل هوایی گاز، تنظیم شیرآلات ایمنی، ضخامت سنجی ۳۵۰ موضع از شبکه خطوط فرآیندی و ترمیم ۸ موضع از شبكه، انجام ۹مورد اصلاحیه فرآورشی، اصلاح ۸ موضع از مواضع خوردگی و تعمیر مخزن بلوکیس ایستگاه نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته می باشند.
 
مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون از تلاشهای کارکنان مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرایندی مناطق نفتخیزجنوب، اداره تاسیسات تقویت فشار و تزریق گاز علاوه بر تعمیرات خطوط لوله نفت و گاز مارون به خاطر اتمام زودتر از موعد پروژه تقدیر کرد.
https://naftonline.ir/news/22823/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0