تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۴
استارت اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران و خانواده معزز آنها در وزارت نفت زده شد.
اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
اجرای قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
نفت آنلاین | با توجه به ابلاغ وزارت نفت بر این اساس نیروهایی که بصورت قرارداد موقت و قراردادی معین و پیمانی در حاکمیت برنامه پنجم (۹۰ تا ۹۵) استخدام و بکارگیری شده اند تبدیل وضعیت میشوند.

تبدیل وضعیت مشمولین قانون تبدیل وضعیت ایثارگران به این شکل است که کارکنان قرارداد مدت موقت به قرارداد دائم و کارکنان مدت معین و پیمانی به رسمی تبدیل وضعیت خواهند یافت.

این نکته قابل ذکر است که با توجه به اینکه کارکنان قراردادی مدت موقت در سال ۱۳۹۰ به بعد قراردادی شدند مشمول این طرح هستند.
 
همچنین در نامه ابلاغی اشاره شده است، تبدیل وضعیت سایر نیروهای قراداد موقت در حال بررسی است و نتیجه اعلام خواهد شد.
 
در پایان به اطلاع می‌رساند متاسفانه کارکنان شرکتی بپیوست نامه دیوان از این قانون مستثنی شدند و مجلس محترم در تلاش است که مشکل این عزیزان را حل نماید.
 
◀️پ‌ن: انشالله با پیگیری مجددا مجلس نیروهای شرکتی مشمول این طرح و همه کارکنان بر اساس قانون به رسمی قطعی تبديل وضعيت شوند.

چه کسانی مشمول این طرح هستند؟

خانواده شهدا / فرزندان جانبازان و ازادگان /فرزندان ایثارگران با حداقل ۶ ماه حضور در جبهه
 
تبدیل وضعیت ایثارگران
 
https://naftonline.ir/news/22810/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
بهزاد
سلام.
من ۵۹ سال سن دارم.جانبازم و در شرکت ملی حفاری بعنوان پزشک مشغول کارم.امور ایثارگران اعلام کرده بدلیل سن برای من رسمی کارگری اعلام شده.خواستم بدانم با توجه به اینکه سن بازنشستگی برای جانبازان ۶۵ سال هست،آیا این تصمیم قانونی هست.و اینکه منظور از رسمی کارگری چیست و فرقش با رسمی کارمندی چیست؟من ۱۰ سال بود برای رسمی شدن تلاش کردم.چیزی که برای جانبازان در بسیاری ادارات دولتی بسرعت انجام میشد.ولی الآن صحبت از رسمی کارگری میشود.ممنونم از سایت خوب شما.
0