تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
با حضور وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی قرارداد بسته بنگستان لالی به ارزش ۶۹ میلیون یورو میان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و دو شرکت ملی حفاری ایران و جهان پارس امضا و مبادله شد .
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران این قرارداد روز دوشنبه (22 دی ماه 99 ) همزمان با امضاء و مبادله بسته های مربوط به نگهداشت و افزایش تولید شش میدان نفتی دیگر، به امضا احمد محمدی مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، سید عبداله موسوی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و کاوه ذهبی مدیرعامل شرکت جهان پارس رسید. 
مهندس سید عبداله موسوی در حاشیه امضا این قراردادها اظهار کرد: قرارداد بسته لالی بنگستان که در ناحیه مسجدسلیمان در شمال استان خوزستان به ارزش 69 میلیون یورو توسط این شرکت و شرکت جهان پارس اجرا می شود شامل دو بخش تحت الارض و سطح الارض است که مدت انجام آن دو سال تعیین شده است. 
 
وی افزود: این بسته مشتمل بر حفاری و تکمیل 5 حلقه چاه، ساخت موقعیت چاه، اردوگاه، جاده دسترسی، خطوط آبرسانی ، تسهیلات سرچاهی و در سطح الارض ، بهینه سازی سیستم تفکیک، توسعه چند راهه و احداث خط لوله 12 اینچ از واحد جدید لالی بنگستان به مارون - 1 و بازرسی و تعمیرات خطوط لوله می باشد و 4 درصد از مبلغ قرارداد به بخش مسئولیت های اجتماعی اختصاص دارد. 
 
موسوی با اشاره به اینکه در راستای اجرای طرح نگهداشت و افزایش تولید در مناطق نفتخیز جنوب موسوم به (28 مخزن) دو پروژه مربوط به توسعه میدان نفتی گچساران و میدان نفتی بالارود به این شرکت واگذار گردیده که پروژه بالارود و بنگستان لالی به طور مشترک با شرکت جهان پارس صورت می پذیرد، گفت: ملی حفاری همچنین در چارچوب همکاری با چند شرکت بخش خصوصی عملیات حفاری و ارایه خدمات جانبی چند بسته از پروژه های پیش گفته عهده دار خواهد بود. 
 
مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران تصریح کرد: این شرکت تلاش دارد تا با تعامل و همکاری متخصصان مناطق نفتخیز و شرکت جهانپارس و با تامین کالا و مواد و ملزومات مورد استفاده در این پروژه ها، همه توان عملیاتی، پشتیبانی، فنی و تخصصی و تجارب خود در جهت اجرای به موقع و مطلوب پروژه ها بکار گیری نماید. 
 
در مراسم امضای قرارداد توسعه بخش بنگستان میدان نفتی لالی که در فاصله 40 کیلومتری شمال غربی شهر مسجدسلیمان و در مجاورت میدان های زیلایی و کبود اجرا می شود معاون مدیرعامل در پروژه های حفاری و رئیس امور حقوقی و قراردادهای شرکت حضور داشتند.
https://naftonline.ir/news/22751/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0