تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۹
روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران درباره انتشار یک ویدئو حاوی صحبت های یک شهروند در فضای مجازی توضیحاتی ارایه داد.
توضیحات روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
توضیحات روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین در توضیحات روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران آمده است:

توهین به مقدسات، اقوام و فرهنگ ها در راستای جریحه دار کردن افکار و احساسات عمومی و ایجاد اختلاف را به هر شکل و توسط هر شخص و گروه به شدت محکوم و نسبت به آن ابراز انزجار می نماییم. 
 
ضمن نکوهش عمل غیراخلاقی و غیرقانونی تهیه تصاویر در هر محیطی به قصد تشویش اذهان عمومی، انتظار این بود که تهیه کننده و منتشرکنندگان ویدئوی بحث میان چند شهروند سرنشین یک خودرو، موضوع را به مراجع ذیصلاح منعکس و خواهان برخورد با خاطی یا خاطیان می شدند. 
 
در شرکت ملی حفاری ایران حدود 20 هزار نفر از قومیت های مختلف از استان های سراسر کشور به ویژه خوزستان عزیز با همدلی، همزبانی ، روحیه انقلابی و جهادی در حال کار و تلاش و انجام وظیفه می باشند و این در حالی است که هرکدام از کارکنان به عنوان یک شهروند مسئول بیان نظرات و دیدگاه های خود پیرامون مسائل مختلف بوده و اظهار نظر آنان ارتباطی به سازمان شاغل در آن نداشته و ندارد. 
 
در راستای صیانت از کرامت انسانی و اسلامی و حفظ حقوق شهروندی هر شهروند اگر مرتکب عمل خلافی گردد که براساس قانون خطا کار باشد، بررسی، پیگرد و محکومیت آن به عهده مراجع ذیصلاح است. 
 
روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران با ابراز تاسف از نشر بحث میان چند شهروند و انتشار آن در فضای مجازی، ضمن ارج نهادن به دغدغه های رسانه های جمعی که همواره در جهت ایجاد آرامش، همدلی و تامین منافع عمومی قدم بر می دارند، انتظار دارد اصحاب محترم رسانه هر نوع اطلاع رسانی که باعث ایجاد اختلاف و جریحه دار شدن افکار عمومی می شود را با حساسیت و دقت بیشتری پیگیری نمایند.
https://naftonline.ir/news/22747/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0