تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۵
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در احکامی جداگانه، سیدابوالحسن محمدی را به‌عنوان مدیرعامل شرکت نفت و گاز زاگرس جنوبی، فرشید خیبری را به‌عنوان مدیرعامل شرکت نفت و گاز شرق و حمید ایزدی را به‌عنوان مشاور منصوب کرد.
انتصاب در نفت مرکزی | نفت آنلاین
انتصاب در نفت مرکزی | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین ، رامین حاتمی در احکام انتصاب مدیران عامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی و نفت و گاز شرق، بر الزام‌هایی همچون برنامه‌ریزی و اتخاذ تدابیر لازم برای توسعه و تولید حداکثری، اقدام‌های لازم درحفظ سرمایه‌های شرکت (انسانی و تأسیسات)، اتخاذ رویکرد مدیریت علمی، شایسته‌سالاری و عدالت‌محور به‌منظور ارتقای انگیزه حداکثری در کارکنان و بهبود و سالم‌سازی فرآیندهای جاری و تصمیم‌گیری سریع و شفاف برای تحقق به‌موقع مأموریت‌های محوله تأکید کرده است.

اهتمام جدی درباره موارد مرتبط با حوزه اچ‌اس‌ئی به‌ویژه رعایت ایمنی در همه واحدها و تأسیسات مناطق عملیاتی، تمرکز بر فعالیت‌های پیشگیرانه تعمیراتی برای افزایش بهره‌وری تجهیزات و تأسیسات، تکریم همکاران و ارباب رجوع و توجه ویژه در رسیدگی به مشکلات نیروی انسانی و ارتباط و همکاری سازنده با مدیریت‌ها و واحدهای ستادی نفت مناطق مرکزی ایران از دیگر موارد مورد تأکید حاتمی در این احکام انتصابی است.

حاتمی همچنین از زحمات سیدابوالحسن محمدی در دوران تصدی سمت مدیرعاملی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق قدردانی کرده است.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران در حکم دیگری، از زحمات حمید ایزدی در مدت تصدی مدیرعاملی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی قدردانی و وی را به‌عنوان مشاور خود منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، سیدابوالحسن محمدی در حالی به‌عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز زاگرس جنوبی منصوب شده که پیش‌تر نیز سال‌ها تجربه و سابقه مدیریت عملیات این شرکت را به‌عهده داشته است. فرشید خیبری نیز که با حکم حاتمی به عنوان مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز شرق منصوب شده، تا پیش از این مدیریت عملیات این شرکت را عهده‌دار بوده است.
https://naftonline.ir/news/22745/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0