تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
در اولین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدشان ، با حضور سردار رحیم نوعی اقدم ، از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، یادمان محل تطهیر سرداران شهید مقاومت ، در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز افتتاح شد.
سازمان بهداشت و درمان نفت اهواز | نفت آنلاین | شهید قاسم سلیمانی
سازمان بهداشت و درمان نفت اهواز | نفت آنلاین | شهید قاسم سلیمانی
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در این مراسم سردار نوعی اقدم از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، حجت الاسلام حاجتی از اساتید برجسته حوزه علمیه اهواز، دکتر دهقان  رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، دکتر سلطان زاده ، معاونت بهداری سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان خوزستان ، سرهنگ ممبینی فرمانده و جمعی از بسیجیان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان و جمعی از خانواده های شهدای مدافع حرم صنعت نفت حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم دکتر دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ضمن گرامیداشت یاد شهید سلیمانی و همرزمان ایشان گزارشی از اقدمات یکسال گذشته این سازمان در پذیرش و درمان بیماران کووید۱۹ ارائه داد.

در ادامه پیام دکتر هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به این مراسم  توسط دکتر موسوی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز قرائت شد.

حجت الاسلام حاجتی ، از اساتید برجسته حوزه علمیه نیز با گرامیداشت یاد وخاطره شهید سلیمانی و خدمات این شهید والامقام گفت: برنامه نظام سلطه در توطئه اخیر در منطقه که قصد تغییر مرزهای بین المللی را داشت با تلاش شهید سلیمانی و سلیمانی‌ها خنثی شد.

 در ادامه سردار نوعی اقدم به بیان ویژگی‌های مکتب شهید سلیمانی پرداخت و تصریح کرد: باید این مکتب را بشناسیم و آن را دریابیم و پیشنهاد حقیر به نسل حاضر و آینده این است که این مکتب را معرفی کنند.

وی گفت: بدین منظور باید با تشکیل اتاق فکر، مولفه‌های مکتب توسط نخبگان شناسایی و معرفی شود و نسخه های عملی متناسب با فرهنگ‌ها و سنین مختلف ارائه گردد.

در این مراسم حاج رضا نبوی از مداحان اهل بیت، در رثای شهید سلیمانی مدیحه سرایی کرد.

شایان ذکر است پیکر مطهر سرداران شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان برای تشییع در ایران در تاریخ پانزدهم دی‌ماه ۱۳۹۸ از نجف اشرف به اهواز منتقل و پس از غسل و کفن در  بیمارستان نفت اهواز تشییع شد.

 در سالگرد این رویداد، مکان تطهیر پیکرهای به خون آغشته این شهدا به یادمان تبدیل ، و در تاریخ 16 دی ماه 1399،  توسط سردار نوعی اقدم و با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم صنعت نفت رونمایی شد.
https://naftonline.ir/news/22718/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0