تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۰
مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش و چهلمین روز شهادت سرادر شهید حاج محسن فخری زاده روز دوشنبه ۱۵دی ماه ۹۹در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
مراسم بزرگداشت سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و چهلمین روز شهید فخری زاده در مناطق ‏نفت خیز جنوب برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش و چهلمین روز شهادت سرادر شهید حاج محسن فخری زاده روز دوشنبه ۱۵دی ماه ۹۹در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در این مراسم مهندس احمد محمدی مدیرعامل و تعدادی از مدیران و کارکنان این شرکت، سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان، سرهنگ عباس ممبینی فرمانده بسیج شهید تندگویان و بسیجیان این حوزه حضور داشتند.

در این آیین سرهنگ حاجتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و شهید فخری زاده، به سیره اخلاقی و رشادت های شهید سلیمانی اشاره و تاکید کرد شهید سلیمانی نسخه داعش را جمع کرد و امروز داغدار مردی از قبیله امام (ره) هستیم که راهش ادامه خواهد یافت.

وی با بیان اینکه شهدا زنده اند و باید سیره شهدا را سرلوحه کار خود کنیم بر رسیدگی به مناطق محروم شهر اهواز تاکید کرد.

در پایان این مراسم کربلایی حسن صفری مداح اهل بیت به مدیحه‌سرایی درباره اهل بیت علیهم السلام و شهید سردار سلیمانی پرداخت.


مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ناحیه صنعتی كارون برگزار شد

مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش در ناحیه صنعتی کارون برگزار شد.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی NISOC، این آیین روز یکشنبه ۱۴ دی ماه ۹۹ با حضور سرهنگ عبدالرضا حاجتی معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) استان خوزستان، و مدیران و کارکنان شرکت های بهره برداری نفت و گاز کارون، مدیریت عملیات ترابری و پشتیبانی تولید و دیگر ادارات مستقر در این ناحیه برگزار شد.

سرهنگ حاجتی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و همرزمان شهیدش، با برشمردن صفات و ویژگی‌‌های آن شهید والامقام به بیان رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های ایشان در دفاع از کشور و خنثی کردن توطئه‌های دشمن در مبارزه علیه داعش و تروریست بین‌الملل پرداخت.

در این مراسم پس از اجرای مداحی در رثای شهیدان، از ۱۰ نفر از بسیجیان گروه‌های جهادی حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان(وزارت نفت-جنوب) تقدیر به عمل آمد.
https://naftonline.ir/news/22711/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0