تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۹
با هدف بررسی پیشرفت پروژه های نگهداشت و افزایش تولید در غرب کارون

معاون مدیرعامل NIOC از میدان نفتی آزادگان جنوبی بازدید كرد

معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید از پیشرفت برنامه های نگهداشت و افزایش تولید در میدان نفتی آزادگان جنوبی در غرب کارون بازدید و بر شتاب بخشی در عملیات تعمیر و تکمیل چاه ها در این میدان تاکید کرد.
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
شرکت نفت و گاز اروندان | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت نفت و گاز اروندان، در این برنامه کاری که مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان و مدیران عملیاتی این شرکت حضور داشتند، تاسیسات فراورشی در منطقه نیز مورد بازدید قرار گرفت. 
 
مهندس فرخ علیخانی معاون مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در امور تولید سپس در نشست با مدیرعامل و مدیران ارشد شرکت نفت و گاز اروندان مراحل پیشرفت فیزیکی و جمعی پروژه های  مرتبط با نگهداشت و  تولید صیانتی،  تعمیر و تکمیل چاه ها  در گستره عملیاتی این شرکت را مورد ارزیابی و بررسی قرار داد. 
 
در این نشست مهندس جهانگیر پورهنگ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت نفت و گاز اروندان گزارشی از اقدامات صورت گرفته ارائه و تصریح کرد: مجموعه متخصصان و کارکنان این شرکت تلاش دارند تا براساس برنامه ابلاغی از سوی شرکت ملی نفت ایران همانند نیمه نخست سال جاری برنامه تولید در نیمه دوم  سال را به طور کامل محقق نمایند.
https://naftonline.ir/news/22708/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0