تاریخ انتشاردوشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۱
با تلاش پلیس آگاهی شهرستان دیلم و اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران سارقان ۵۴۰۰ متر خط لوله نفت این شرکت دستگیر شدند.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، سرقت از خط لوله ۸ اینچ انتقال نفت خام بی‌بی‌حکیمه به گوره، آبان ماه امسال توسط گروه بازرسی خطوط لوله شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران مشاهده شد که متعاقب آن شناسایی و دستگیری عاملان سرقت با همکاری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی در دستور کار قرار گرفت.

با تلاش شبانه‌روزی پلیس آگاهی شهرستان دیلم و اداره حراست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران، سارقان شناسایی و پس از دستگیری تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شدند.

خط لوله ۸ اینچ مذکور که در اوايل دهه ۱۳۵۰ شمسی اجرا شده است، نفت واحد بهره‌برداری بی‌بی‌حکیمه ۱ را به تلمبه خانه گوره منتقل می‌نموده ليكن با توجه به قدمت بالا و فرسودگی شدید، خط جايگزين آن پس از انقلاب به بهره‌برداری رسيد و کار جمع‌آوری خط لوله قدیمی در دستور كار قرار گرفت اما بخشی از آن توسط سارقان یادشده به سرقت رفت.

شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های تابعه‌ی مناطق نفت‌خیز جنوب است که با مرکزیت شهرستان گچساران، در سه استان کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و بوشهر فعالیت می‌کند.

پ ن : شایان ذکر است شب گذشته نفت آنلاین در خبری اختصاصی از دستگیری سارقین این خطوط لوله خبر داده بود.
https://naftonline.ir/news/22704/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0