کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت نفت و قانون تبدیل وضعیت ایثارگران

11 دی 1399 ساعت 20:45

جمعی از کارکنان مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران با ارسال پیام‌هایی به این رسانه خبری خواستار پیگیری اجرای این قانون در وزارت نفت شدند.


به گزارش نفت آنلاین پیام‌هایی از سوی مخاطبین به این رسانه خبری ارسال شده است که چرایی عدم پیگیری ابلاغ طرح تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت را از ما جویا می‌شوند. 

 
بر این اساس به اطلاع مخاطبین عزیز می‌رسانیم با توجه به ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی کشور در خصوص قانون تبدیل وضعیت ایثارگران که در آن نیروهای شرکتی از این قانون حذف و کارکنان قراردادی مدت موقت در این ابلاغیه بجای رسمی دائم به قرارداد دائم تبدیل وضعیت می‌شوند،حتی اگر این قانون طبق ابلاغیه سازمان اداری و استخدامی در وزارت نفت نیز ابلاغ شود برای کارکنان سودی نخواهد داشت و کسی رسمی نخواهد شد.(علی‌رغم آنکه در استفساریه ، نیروهای شرکتی شامل این طرح و همه مشمولین باید به رسمی قطعی تبدیل وضعیت شوند)
 
با توجه به این موضوع نفت آنلاین در هفته‌های گذشته مطالبی را خطاب به نمایندگان محترم مجلس جهت اصلاح بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور منتشر نمود و انشالله با تلاش و پیگیری نمایندگان انقلابی مجلس یازدهم مشکل تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی و قراردادی مدت موقت برطرف شود و بعد از آنکه بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور با تلاش نمایندگان اصلاح شد موضوع ابلاغ بخشنامه تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت را از مسئولین ارشد صنعت نفت مطالبه خواهیم کرد.
 
در پایان امیدواریم بزودی خبرهای خوبی از اصلاح بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و اجرای صحیح این قانون در دستگاه‌های اجرایی بالاخص وزارت نفت منتشر نماییم‌.
 
شایان ذکر است دکتر امیرآبادی رییس فراکسیون ایثارگران مجلس نیز روز نهم دی‌ماه از پیگیری اجرای صحیح قانون تبدیل وضعیت ایثارگران در کمیسیون‌ تلفیق مجلس شورای اسلامی خبر داده بود.
 
◀️مشاهده فیلم صحبت‌های امیرآبادی در لینک زیر:
https://naftonline.ir/video/22646


کد مطلب: 22663

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22663/وزارت-نفت-قانون-تبدیل-وضعیت-ایثارگران

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir