کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اولین نشست سرپرست جدید نفت آغاجاری با مدیران این شرکت

10 دی 1399 ساعت 18:21

سرپرست جديد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در اولین نشست خود با حضور مدیران و روسای ادارات ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس پیرامون در زمان تصدی مدیریت شرکت اولویت‌های کاری خود را تشریح کرد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس دهان‌زاده در این نشست رفع موانع و تنگناهاي موجود در راستای بازگشت به تولید حداکثری را از اولویت‌های اصلی دانست و عنوان کرد: کلیه همکاران در تمامی سطوح عملیاتی، فنی و خدماتی می بایست آمادگی‌های لازم را جهت تحقق این امر مهم داشته باشند.

وي، اهتمام ویژه به مسائل HSE را یکی دیگر از اولویت‌های سازمان عنوان کرد و افزود: شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها و خطرات در جهت کاهش حوادث و اتفاقات احتمالی باید مورد نظر همکاران قرار گیرد چرا که ما همیشه باید یک گام جلوتر از مشکلات و چالش‌های احتمالی باشیم.

مهندس دهان‌زاده با اشاره به نقش مهم منابع انسانی افزود: توجه به سرمایه انسانی و بهره‌گیری از توانمندی نیروها و حرکت به سمت توانمندسازی نیروی انسانی با استفاده از آموزش‌های تخصصی می تواند در رسیدن به اهداف شرکت بسیار موثر باشد.

مهندس دهان‌زاده هوشمندی، درایت و تلاش صادقانه را یکی از ویژگی‌های بارز شرکت آغاجاری دانست و گفت: شرکت آغاجاری با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به عنوان شاهرگ حیاتی تولید نفت و گاز در بین شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب شناخته شده است.

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری افزود: با توجه به تنوع تجهیزات تاسیسات فرآیندی و تولیدی و همچنین گستردگی، اين شرکت یک دانشگاه به تمام معناست.


کد مطلب: 22652

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22652/اولین-نشست-سرپرست-جدید-نفت-آغاجاری-مدیران-این-شرکت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir