تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
سرپرست جديد شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری در اولین نشست خود با حضور مدیران و روسای ادارات ضمن قدردانی از تلاش‌های مهندس پیرامون در زمان تصدی مدیریت شرکت اولویت‌های کاری خود را تشریح کرد.
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری | نفت آنلاین
شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری، مهندس دهان‌زاده در این نشست رفع موانع و تنگناهاي موجود در راستای بازگشت به تولید حداکثری را از اولویت‌های اصلی دانست و عنوان کرد: کلیه همکاران در تمامی سطوح عملیاتی، فنی و خدماتی می بایست آمادگی‌های لازم را جهت تحقق این امر مهم داشته باشند.

وي، اهتمام ویژه به مسائل HSE را یکی دیگر از اولویت‌های سازمان عنوان کرد و افزود: شناسایی و ارزیابی ریسک‌ها و خطرات در جهت کاهش حوادث و اتفاقات احتمالی باید مورد نظر همکاران قرار گیرد چرا که ما همیشه باید یک گام جلوتر از مشکلات و چالش‌های احتمالی باشیم.

مهندس دهان‌زاده با اشاره به نقش مهم منابع انسانی افزود: توجه به سرمایه انسانی و بهره‌گیری از توانمندی نیروها و حرکت به سمت توانمندسازی نیروی انسانی با استفاده از آموزش‌های تخصصی می تواند در رسیدن به اهداف شرکت بسیار موثر باشد.

مهندس دهان‌زاده هوشمندی، درایت و تلاش صادقانه را یکی از ویژگی‌های بارز شرکت آغاجاری دانست و گفت: شرکت آغاجاری با استفاده از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود به عنوان شاهرگ حیاتی تولید نفت و گاز در بین شرکت‌های تابعه مناطق نفت خیز جنوب شناخته شده است.

سرپرست شرکت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری افزود: با توجه به تنوع تجهیزات تاسیسات فرآیندی و تولیدی و همچنین گستردگی، اين شرکت یک دانشگاه به تمام معناست.
https://naftonline.ir/news/22652/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0