تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۲
با توجه به ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور به وزارت نفت ، از این پس حق فوق العاده تخصصی شغل به کارکنان صنعت نفت در مناطق عملیاتی غیر از جنوب تسری و تعمیم می یابد.
پرداخت فوق‌العاده تخصصی کارکنان نفت | نفت آنلاین
پرداخت فوق‌العاده تخصصی کارکنان نفت | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین، با توجه به ابلاغ سازمان اداری و استخدامی کشور به وزارت نفت ، از این پس حق فوق العاده تخصصی شغل به کارکنان صنعت نفت در مناطق عملیاتی غیر از جنوب تسری و تعمیم می یابد.
 
در گذشته تنها به افرادی که در مراکز تاثیرگذار نفتی و محروم از تسهیلات فعالیت می کردند فوق العاده تخصصی شغل تعلق می گرفت.
 
وزارت نفت برای تعمیم این فوق العاده به کارکنان غیر از مناطق جنوب حق مقام و فوق العاده مخصوص کارکنان صنعت نفت را ادغام کرده است.
 
با تسری فوق العاده تخصصی شغل به کارکنان غیر از مناطق جنوب صنعت نفت هیچ کاهشی در میزان دریافتی کارکنان مناطق عملیاتی جنوب کشور ایجاد نمی شود، بلکه حتی بر اساس برآوردهای صورت گرفته در برخی مناطق عملیاتی میزان فوق العاده تخصصی شغل به کارکنان صنعت نفت نسبت به قبل افزایش می یابد.
 
همچنین این نکته قابل ذکر است فوق العاده تخصصی شغل به کارکنان صنعت نفت برای کل روزهای کاری ماه پرداخت خواهد شد.
 
با توجه به تایید سازمان اداری و استخدامی کشور از این پس، این فوق العاده به کارکنان صنعت نفت در شمال کشور نیز داده می شود.
 
 بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته این فوق العاده به کارکنان شاغل در ایستگاههای تقویت فشار گاز و برخی مراکز گازرسانی، تلمبه خانه های شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و برخی  نواحی که در گذشته از اهمیت کمتری برخوردار بوده اند تعلق می گیرد.
 
همچنین با ادغام حق مقام و فوق العاده مخصوص و تبدیل آن به فوق العاده تخصصی شغل که تابع مدرک تحصیلی است مشکل کارکنان اقماری صنعت نفت در این زمینه حل خواهد شد و از این پس، این کارکنان فوق العاده های تخصصی شغل خود را به شکل کامل دریافت می کنند.
https://naftonline.ir/news/22648/
منبع : نفت‌خوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
Iran, Islamic Republic of
حمید
آیا به نیروهای حراست مدت موقت هم تعلق می گیرد. خواهشا راهنمایی کنید
feedback
Iran, Islamic Republic of
کریم روانگرد
آیا فوق‌العاده تخصصی شغل شامل نیروهای پیمانکاری میشه؟
تازه ترين نظرات
0