کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مدیرعامل NISOC انجام شد:

معارفه مدیر مهندسی و ساختمان، سرپرست شركت نفت و گاز آغاجاری و رئیس ساختار و بهره وری

7 دی 1399 ساعت 19:18

آيين معارفه مدير مهندسي و ساختمان، سرپرست شركت بهره ­برداری نفت و گاز آغاجاری و رئيس مهندسی ساختار و بهره ­وری شركت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب برگزار شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ، در اين مراسم كه روز شنبه (6 دي‌ماه) با حضور مهندس احمد محمدی مديرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب برگزار شد ابراهيم پيرامون به عنوان مدير مهندسی و ساختمان، محسن دهان‌زاده به عنوان سرپرست شركت بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و محمدرضا آبيار به عنوان رئيس مهندسی ساختار و بهره‌وری معرفی شدند.

 
مهندس محمدی در اين جلسه با اشاره به سابقه مديريت مهندس پيرامون در شركت‌­های بهره‌برداری نفت و گاز آغاجاری و مسجدسليمان، گفت: شركت نفت و گاز مسجدسليمان از نظر وسعت حوزه عملياتی و پراكندگی تاسيسات و شركت نفت و گاز آغاجاری از نظر وجود تأسيسات حياتی انتقال نفت خشكی كشور و تزريق گاز ويژگی­های متفاوتی دارند و مهندس پيرامون در مديريت اين شركت­ها زحمات زيادی كشيدهاند.
شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب
وي همچنين با قدردانی از زحمات مهندس شاپور حاتم ­پور در مديريت مهندسی و ساختمان، گفت: اين مديريت همچون ساير بخشهای مناطق نفت­خيز جنوب دارای كاركنانی فرهيخته و كاردان است كه اميدوارم با همكاری ساير بخش‌­ها نقش مهم خود را در اجرای پروژه‌­ها با لحاظ داشتن دو عنصر زمان و هزينه، پررنگ‌تر كنند.
 
مهندس محمدی در ادامه با اشاره به سوابق مهندس دهان­زاده، گفت: كار در صنعت نفت به دليل ضرورت استمرار توليد و همچنين به دليل خطرات آن، يك ثانيه هم توقف ندارد لذا انتظار می­رود كاركنان شركت نفت و گاز آغاجاری همچون گذشته در جهت اهداف سازمان با سرپرست جديد همكاری كنند.
 
مديرعامل شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب در خصوص اداره ساختار و بهره‌وری اظهار داشت: با توجه به وظايف اين اداره در تدوين معماری و ساختار مناطق نفت­خيز جنوب، ضروری است ساختار واحدهای ستادی و عملياتي متناسب با استراتژیها، ماموريت‌­ها،‌ اهداف و منابع هر پنج سال يكبار بازنگری و روزآمد شده و افزايش بهره­وری را به همراه داشته باشد.
 
وي اشاره به توانمندی آقاي آبيار براي تصدي مسئوليت مهندسی ساختار و بهره وری، از زحمات آقای قربانی در مدت سرپرستی اين اداره قدردانی كرد.
 
در اين نشست مدير مهندسی و ساختمان و رئيس مهندسی ساختار و بهرهوری شركت ملي مناطق نفت‌خيز جنوب و سرپرست شركت بهرهبرداری نفت و گاز آغاجاری برنامه­ها اولويت­های خود را در مسئوليت جديد تشريح كردند.
 
 


کد مطلب: 22626

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22626/معارفه-مدیر-مهندسی-ساختمان-سرپرست-شركت-نفت-گاز-آغاجاری-رئیس-ساختار-بهره-وری

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir