تاریخ انتشارجمعه ۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸
در مراسمی با حضور مهندس احمد محمدی مديرعامل شركت ملی مناطق نفت خيز جنوب از پژوهشگران برتر اين شركت تجليل شد.
پژوهشگران برتر شرکت مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
پژوهشگران برتر شرکت مناطق نفتخیز جنوب | نفت آنلاین
به گزارش نفت آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، در اين مراسم كه روز چهارشنبه (سوم دی‌ماه ۹۹) برگزار شد مهندس محمدی ضمن تبريك به پژوهشگران برتر اظهار داشت: در چند سال اخير پژوهش و فناوری حركتی قابل توجه در زمينه رفع نيازهای پژوهشی شركت انجام داده است و خوشبختانه تعامل رو به افزايشی را با دانشگاه‌ها و مراكز علمی و دانش‌بنيان داشته است.

وی گفت: با توجه به ظرفيت‌ها و سرمايه انسانی موجود، مناطق نفت‌خيز جنوب می‌تواند پيشران مراكز پژوهشی و دانشگاه‌های صنعتی كشور باشد و در تعامل با مراكز علمی می‌توان از اين ظرفيت در توسعه فناوری‌های مورد نياز و حركت در مسير پويایی صنعت‌نفت بهره‌مند شد.

مهندس محمدی با تاكيد بر افزايش تعامل با مراكز علمی و دانشگاهی و شرکت‌های دانش‌بنیان واقع در حوزه فعاليت اين شركت بيان داشت: بایستی مراکز علمی و پژوهشی و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه جغرافیایی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب به خصوص استان خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر سهم قابل توجهی در فعالیت‌های علمی و پژوهشی این شرکت داشته باشند.

مديرعامل شركت ملی مناطق نفت‌خيز جنوب با بيان اين كه هم اكنون در زمينه پژوهش و فناوری با اغلب دانشگاه‌های مهم كشور همكاری داريم گفت: صنعت‌نفت يك صنعت چند رشته‌ای است و مجموعه‌ای از علوم مهندسی و حتی علوم‌انسانی را شامل می‌شود و با توجه به سرعت رشد فناوری‌های مرتبط با آن در جهان، حركت در مسير توسعه فناوری مورد نياز كشور با همكاری همه دانشگاه‌ها امری ضروری به شمار می‌آيد.
 
در اين نشست دكتر رضا مسيبی بهبهانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعت‌نفت با ابراز خرسندی از تعامل مناطق نفت‌خيز جنوب با اين دانشگاه، بر افزايش سطح ارتباط طرفین در حوزه پژوهش با هدف كسب نتايج كاربردی تاكيد كرد.
 
در اين مراسم از امين درياسفر، مهدی دشت‌بزرگ، محمد ابراهيم كرباسچی، حميد سنگ‌بُر و كاميار احمدپور به عنوان پژوهشگران برتر مناطق نفت‌خيز جنوب، محمدرضا مقدميان پژوهشگر برتر معرفی شده به شركت ملی نفت ايران، پويان بازوند به عنوان كارمند نمونه و دكتر شاهين كُرد به عنوان پژوهشگر برتر هيئت علمی دانشگاه صنعت نفت تجليل شد.
https://naftonline.ir/news/22613/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

0