کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب :

مراسم معارفه سرپرست جدید مدیریت عملیات غیرصنعتی NISIC برگزار شد

1 دی 1399 ساعت 20:31

آیین تكریم مدیر سابق عملیات غیرصنعتی و معارفه سرپرست جدید این مدیریت روز دوشنبه (اول دی­ماه ۹۹) با حضور مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت­خیز جنوب برگزار شد.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی NISOC، مهندس احمد محمدی مدیرعامل شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این مراسم ضمن تقدیر و تشكر از زحمات و تلاش­ های مسعود قاسمی در مدت تصدی مدیریت عملیات غیرصنعتی و آرزوی موفقیت برای وی در دوران بازنشستگی، غلامرضا كمالی را به عنوان سرپرست جدید این مدیریت معرفی كرد.

مهندس محمدی با اشاره به ماموریت­ های مدیریت عملیات غیرصنعتی و تاثیر مستقیم آن بر رضایتمندی كاركنان، بر همكاری همه مدیریت­ ها و ادارات با آقای كمالی برای تحقق اهداف و برنامه­ های این مدیریت تاكید كرد.

وی خاطرنشان كرد: در دو سه سال اخیر كه با حوادث سیل و آبگرفتگی­ ها در استان خوزستان و همچنین همه ­گیری كرونا همراه بوده­ایم،‌ مدیریت عملیات غیرصنعتی اقدامات موثر و قابل تقدیری در جهت مدیریت بحران و پشتیبانی از گروه­ های عملیاتی داشته است.

مهندس محمدی گفت: مدیریت عملیات غیرصنعتی یكی از مدیریت­ های مهم در سطح شركت ملی نفت ایران است كه با رضایت كاركنان و خانواده­ های آنها در محیط­ های اداری و مسكونی ارتباط دارد به خصوص در استان خوزستان كه به لحاظ ویژگی­ های خاص آب و هوایی از اهمیت بالاتری برخوردار است.

در این نشست مسعود قاسمی گزارشی از اقدامات صورت گرفته در دوره مدیریت خود ارائه داد و تصریح كرد: با توجه به مشكل نقدینگی طی سال ­های اخیر، آنچه در بضاعت و توان بود در كف اخلاص گذاشتیم و سعی كردیم با تلاش همكاران، جامعه هدف را در حد امكان خشنود سازیم.

غلامرضا كمالی سرپرست جدید مدیریت عملیات غیر صنعتی نیز ضمن آرزوی توفیق برای آقای قاسمی، به اهمیت و جایگاه این مدیریت اشاره و تاكید كرد تلاش می كنیم در جهت رضایتمندی كاركنان از هیچ كوششی دریغ نكنیم.

گفتنی­ست كمالی دانش آموخته كارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی در گرایش بازاریابی است و پیش از این معاون مدیر تداركات و امور كالا(تداركات) بوده است.

ریاست اداره تداركات و خرید كالای داخلی و همچنین ریاست اداره بررسی منابع و خریدهای داخلی نیز از دیگر سوابق وی در مناطق نفت­خیز جنوب است.



 


کد مطلب: 22575

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22575/مراسم-معارفه-سرپرست-جدید-مدیریت-عملیات-غیرصنعتی-nisic-برگزار

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir