کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران به مناسبت اول دیماه سالروز تأسیس شرکت

1 دی 1399 ساعت 8:29

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در پیامی، اول دیماه روز صنعت حفاری کشور را به فعالان و تلاشگران این عرصه تبریک گفت.


به گزارش نفت آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران در متن پیام مهندس سید عبداله موسوی آمده است :

 
اول دی نقطه عطفی در تاریخ صنعت نفت، یادآور استقلال و تجلی خودکفایی در صنعت حفاری کشور و سالروز تأسیس شرکت ملی حفاری ایران به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به عنوان اولین نهاد صنعتی مولود انقلاب اسلامی است .
 
در چهار دهه گذشته سختکوشان شرکت ملی حفاری ایران با حضور در خط مقدم تولید نفت و گاز، آنجا که موفقیت از اجماع تخصص و تعهد تجلی می یابد، نقش خود را به خوبی در فرآیند تولید ایفا و این حقیقت را به منصه ظهور رساندند که فارغ از هر شرایطی به عنوان یک خدمتگزار و امانتدار سرمایه ملی باید با کار و تلاش مضاعف ایستاد و به سوی آینده ای پرامید گام برداشت.
 
اکنون که این شرکت پای در پنجمین دهه از عمر با برکت خویش نهاده و باید آنرا به چشم سازمانی نگریست که در حال سپری کردن یک دوره گذار و جایگزینی نسلی جوان به جای پیشکسوتان می باشد، جای بسی خوشوقتی است که فرآیند انتقال ارزش های سازمانی و مدیریت دانش در این شرکت به گونه ای صورت گرفته که هم اینک تعهد و الزام عملی به پیاده سازی برنامه های از پیش تبیین شده برای ترسیم آینده روشن این صنعت در قالب ارزش های سازمان بدون تغییر و پایدار مانده است.
 
استمرار فعالیت های شرکت در شرایط محدودیت های ناشی از شیوع ویروس کرونا، اخذ گواهینامه ها و استقرار سیستم های مدیریت کیفیت، ‌محیط زیست، بهداشت حرفه ای و مدیریت ایمنی، اخذ گواهینامه های COF ، حضور فعّال در پروژه های صنعت نفت به ویژه طرح توسعه 28 مخزن، روزآمدی ساختار، بهینه سازی هزینه ها، حمایت از تولید کنندگان و سازندگان داخلی، عمل به مسئولیت های اجتماعی، اشتغالزایی، پاسخگویی به نیازهای صنعت نفت و ... از برنامه های شرکت در سال جاری است که بی تردید برنامه های پیش بینی شده در سایه تجربه و توانمندی های کارکنان و متخصصان این شرکت همچون گذشته با تلاشی مضاعف اجرا و دنبال خواهد شد.
 
ضمن تقدیر از تلاش های خستگی ناپذیر همکاران گرانقدر در اقصی نقاط میهن اسلامی، فرا رسیدن چهل و یکمین سالگرد تأسیس شرکت ملی حفاری ایران را به کارکنان شریف صنعت نفت به ویژه همکاران بزرگوارم در شرکت ملی حفاری ایران صمیمانه تبریک عرض نموده، امیدوارم در پرتو روحیه انقلابی و با پیروی از آموزه های امام راحل و منوّیات مقام معظم رهبری در سنگر جهاد اقتصادی، روز به روز شاهد رشد و شکوفایی صنعت حفاری کشور باشیم.


کد مطلب: 22572

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22572/پیام-مدیرعامل-شرکت-ملی-حفاری-ایران-مناسبت-اول-دیماه-سالروز-تأسیس

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir