کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اطلاعیه جدید وزارت نفت در خصوص آزمون آنلاین نیروهای قراردادی نفت؛

آخرین خبرها در خصوص برگزاری آزمون آنلاین کارکنان قراردادی نفت

16 آذر 1399 ساعت 20:36

وزارت نفت بر همکاری مدیران و روسای واحدها با کارکنان قراردادی مدت موقت جهت شرکت در آزمون آنلاین این وزارتخانه تاکید کرد.


معاون وزیر نفت در توسعه مدیریت و سرمایه انسانی، طی مکاتبه‌ای با مدیران عامل چهار شرکت اصلی، بر همکاری روسا و مدیران واحدها با کارکنان قراردادی مدت موقت(موافقت با مرخصی، دورکاری و ...) ، به منظور ثبت‌نام و ارزیابی در آزمون آنلاین تاکید کرد.

به گزارش نفت آنلاین به نقل از سایت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی وزارت نفت، دکتر فرزین مینو، در این نامه ضمن اشاره بر اجرای «طرح توانمندسازی کارکنان قرارداد مدت موقت»، بر لزوم همکاری مدیران و روسای واحدها با کارکنان قراردادی مدت موقت، به منظور تسهیل شرایط جهت ثبت‌نام و ارزیابی آنان از طریق آزمون آنلاین تاکید کرده است.

در متن نامه دکتر فرزین مینو به مدیران عامل چهار شرکت اصلی آمده است:

«همانگونه که استحضار دارند به منظور ایجاد انگیزه بیشتر جهت استفاده بهینه و موثر از تجربیات و خدمات ارزنده کارکنان قرارداد مدت موقت شاغل در صنعت نفت، بخشنامه‌های شماره 816-20/2 مورخ 98/12/13 و شماره 865-20/2 مورخ 98/12/26 وزیر محترم نفت در راستای بهبود وضعیت شغلی کارکنان مورد اشاره و تسهیل شرایط ثبت‌نام آنان در سامانه اطلاعاتی فارغ‌التحصیلان دانشگاهی ابلاغ گردیده است که به منظور اجرای مفاد بخشنامه‌های فوق‌الاشاره «طرح توانمندسازی کارکنان قرارداد مدت موقت» مشتمل بر ارزیابی روانشناختی، توانمندی شناختی و زبان انگلیسی به شرح اطلاعیه پیوست جهت استحضار تقدیم می‌گردد.
خواهشمند است دستور فرمایید مدیران و روسای محترم واحدها به منظور تسهیل شرایط (اعطای مرخصی، دورکاری و ...) جهت ثبت‌نام و ارزیابی کارکنان مورد اشاره در روزهای تعیین شده نهایت همکاری را مبذول نمایند.»

لازم به ذکر است، ثبت‌نام در آزمون آنلاین کارکنان قراردادی مدت موقت وزارت نفت از طریق سایت cipmd.lms.ir و در روز 23آذرماه امکانپذیر است.


کد مطلب: 22441

آدرس مطلب :
https://www.naftonline.ir/news/22441/آخرین-خبرها-خصوص-برگزاری-آزمون-آنلاین-کارکنان-قراردادی-نفت

نفت آنلاین
  https://www.naftonline.ir