تاریخ انتشارشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۴
صدها نفر از کارکنان پیمانکاری و قراردادی وزارت نفت با ارسال پیام هایی به نفت آنلاین خواستار تعیین تکلیف سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی شدند.
سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت | نفت آنلاین
سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت | نفت آنلاین
صدها نفر از کارکنان پیمانکاری و قراردادی وزارت نفت که در سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت ثبت نام کرده اند با ارسال پیام هایی به این رسانه خبری خواستار تعیین تکلیف افراد ثبت نام کرده در این سامانه شده اند.

به گزارش نفت آنلاین ، در یکی از پیام های ارسالی مخاطبین بعنوان نمونه امده است:

حدود دو سال است که سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی وزارت نفت راه اندازی شده است و واقعا مشخص نیست مسئولین نفت چه برنامه ای برای افراد ثبت نام کرده در این سامانه دارند!

کمتر از چند ماه به پایان دولت مانده است !

آیا وزارت نفت می خواهد توپ را به زمین دولت بعدی بیاندازد؟!؟!؟!

این همه تبلیغات و اطلاع رسانی از طرف وزارت نفت برای سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی شد ، هزاران نفر با امید و آرزو جهت تبدیل وضعیت شدن در این سامانه ثبت نام کرده اند اما هنوز هیچ برنامه ای برای افراد ثبت نام شده اعلام نشده است.

آقایان مسئول !! قبل از آنکه به پایان دولت برسیم ، تکلیف تمامی کارکنان پیمانکاری و قراردادی ثبت نام کرده در سامانه فارغ التحصیلان دانشگاهی را روشن کنید! نگذارید با پایان دولت و بلاتکلیفی افراد ثبت نام شده ، حق الناس  تا ابد بر گردن شما باقی بماند./ با تشکر جمعی از کارکنان پیمانکاری نفت

 
https://naftonline.ir/news/22422/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تازه ترين نظرات
0